En gøyal utfordring gir masse klikk!

 

Altså…det er de sene kvelden det pleier å skje! Når Bunny nærmeste kaster en skikkelig herlig utfordring min vei, ja da gjør eg det eg kan for å få det til!! Heldigvis har eg oppdratt ungene mine til å bare hoppe i det og tenke etter på *ler* Etter et par kjappe meldinger frem og tilbake mellom Amira og meg så var turen spikret og hotell på Bryggen bestilt! Til helga blir nok det eg kommer til å krysse av som Årets Tur, i allefall så langt: Me skal nemligen gå opp til Fløyen, nyte utsikten og garantert spise en is eller 5 før med baner oss vei ned igjen – Dette blir gøy! Pga jobb fredag kjører me opp over lørdag morgen og hjem søndag. Håper jo virkelig at me få ordnet noe med Vivian også, kan jo ikkje dra til Bergen uten å hilse på 🙂 Tenk så gøy om me hadde møtt henne på toppen?? Er det mulig egentlig? Kjenner eg bobler over i barnslig og yr glede, dette kan jo bare bli gøy! Første ut på tur med Amira og svigersønn, ikkje bare det: Eg får jo også møte Ariel og Ella ♥ Bare det alene er verdt turen 🙂

Ikkje minst; En tur som dette vil garantert gi en haug med klikk *ler litt oppgitt*
i allefall hvis eg skal tro et knippe prominente bloggere er det alfa og omega!

 

 

 

HA EN FLOTTERS MANDAG
Eg tar en hviledag og rydder litt i heimen

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg