En Ragdoll eller 3? Hekleoppskrifter

Designet av Melanie Grobler

 

Litt koselig småprosjekter inni mellom er alltid kjærkomment, alle trenger ei filledukke i livet 🙂 Gøy å hekle, legg til detaljer som passer mottaker og kose deg med jobben 😀 Eg kjenneropp tilflere som hadde elsket en unicorn ♥

 

RAGDOLL RAINBOW UNICORN
Bildet over
Ca. 46 cm

 

 

 

 

Designet av Melanie Grobler

 

En liten gris er jo nesten like søt som…

 

RAGDOLL PEGGY PIG
Ca. 46 cm

 

 

 

 

Designet av Melanie Grobler

 

…ei ku! 😀 Kuer er kule.
Eg syns svarte/hvite kuer er flotte 😀

 

RAGDOLL CALLIOPE COW
Ca. 46 cm

 

 

* * * *

 

 

Søndag og hjemreise dag hehe Pr nå kjennes det ut som det blir en sløv søndag. Har slettes ikkje fått strikket så mye som planlagt, men hadde vel ikkje helt forventet det heller 🙂 Tenke eg drar hjem om ikkje sååå lenge bare for å gjøre meg klar til ny uke 🙂 Vil tror det nye prosjektet eg skal starte på lander på tirsdag kanskje?
Må rydde plass til det før det kommer.

Kjenner eg er ganske trøtt/søvnig selv om eg har sovet godt hele helgen. Men, eg må bare si noe…Eg vet at mange av dere liker å følge med på hva eg strikker og lager, det setter eg pris på. På den andre siden er eg også en blogger og en del av den “verden” også. Derfor kan eg ikkje la være å kommentere når eg er blant de som får skylder for at andre velger å slutte å blogge. Når vedkomne også i tillegg prøver å rive ned alt han har vært en del av de siste 2 årene så gir eg ikkje 5 øre for vedkomne.

 

 

LAG DEG EN GOD
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg