Dagens Kaktus går til…

 

….Kokkejævel.

 

Eg har sittet på hendene i hele dag og tenkt at; “Ok, la nå mannen få det siste ordet”, men siden eg også vet at du forventer en reaksjon(?) så vil eg overrekke deg denne knallflott kaktusen! Ja okei, du får nøye deg med bilde da (Svindyr postgang får skylda for det!). For meg er kaktus noe av det kuleste, ja noen er riktig så flotte, som denne med rosa nåler! Snappet den med meg fra MesterGrønn i dag 🙂

Ok, skal komme til poenget: Trist at du gir deg etter kun 2 år på tronen, det er jo slettes ikkje noe fartstid å skrive hjem om, og helt ærlig? Eg syns det er synd du gir deg, har blitt vant å ha deg der oppe og det har for meg aldri vært et problem. Tro det eller ei, opp til deg 😀

Det at du gir dine medbloggere skylden for det syns eg virkelig er drøyt? Ikkje det? “Det er mange årsaker til det, men hovedårsaken er nok det giftige, og til dels direkte ondsinnede, klimaet inne på selve plattformen fra enkelte medbloggere – Sitat Kokkejævel.

Eg vet du har meg i den kategorien og når noen beskylder meg for noe så pleier eg stort sett si fra. At du gir slipp på ei årslønn pga meg og andre kjerringer er jo trist, men eg tror deg ikkje. ALDRI om du hadde takket nei til ei årslønn pga uenigheter med noen middelaldrende kjerringer? Hvis det er et forsøk på å være ærlig så vær det da, for en gang skyld…? “Gå av” som en mann 😀 

Men ok, eg har ikkje tenkt å dra dette ut. Vil selvfølgelig avslutte med å ønske deg og dine alt godt og lykke til med alt du har på gang. Du har en nettbutikk som bugner av herlig go`saker, du er en rå kokk så holde deg for god med tanke på hvilken retningen du sender beskyldningene.

 

 

LYKKE TIL

 

 

 

Hilsen Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

12 kommentarer
    1. Det var veldig bra skrivi Vibbedille..følger noen blogger, og tenkte akkurat det du skriver..skylde på bloggkjerringene.. tull og tøys.. Men alt til sin tid, og da er vel tida inne for å “kaste inn håndkleet”!

    2. Har vært litt opptatt i dag og hadde ikke fått med meg denne nyheten.
      Tror jeg sitter litt på hendene mine før jeg kommenterer ytterligere, jeg er sliten etter en lang dag.

    3. Må si meg helt enig med deg Vibbedille.
      Da jeg leste blogginnlegget hans, kjente jeg at jeg ble mektig irritert…… Legge skylden på dere for at han ikke skal blogge mer, så lavt trodde jeg ærlig talt at han ikke kom til å falle…… Nei, som du sier, han går ikke glipp av en årslønn av den grunn.
      Han blir ikke savnet!

      1. Takk skal du ha 😀 Han prøver vel bare på å få det siste ordet, men ser ikkje hva han ødelegger ved å si/gjøre som har gjør. Men men, han om det….Er ikkje godt å si om det har vært noe i kulissene som me ikkje vet om, men han får ta mye av skylden selv.

    4. Litt artig det der, på topplista er det to stk som er veldig hårsåre og blir veldig lett fornærma .. og begge er menn 🙂

    5. Jeg har fulgt bloggen din i mange år, siden Dib gikk på barneskolen tror jeg. Og gledet meg til å åpne den hver dag, ikke mange dager jeg har gått glipp av. En av grunnene er at du har, med et par unntak, skrevet om deg og ditt og ikke om andre personer eller blogger. Jeg har litt problemer med fingrene, så jeg kommenterer sjelden. Jeg har tittet innom andre blogger som du anbefaler, og noen har jeg fulgt videre. Andre har ikke falt i smak hos meg, og gjett hva? Jeg har rett og slett bare latt være å lese de. Jeg leser sjelden kommentarfelt, men har prøvd å gå inn å finne ut hva dette med kokken har handlet om. Jeg har lest bloggen hans og som deg er det, med få unntak, seg selv og sitt han skriver om. Så dette her har vel hovedsakelig florert i kommentarfeltene. Jeg har ikke fått med meg all dritten, men mener at andre ikke kan definere hvor grensen for kokken går, og at alle som skriver om andre må finne seg i å selv bli kommentert/skrevet om. Det var bare det jeg ville si, ble så skuffet da jeg så dette innlegget i går at jeg ikke engang sjekket hvordan det går med prosjektet ditt. Ikke over deg, du har din fulle rett til å mene og si hva du vil, men over at jeg mister en av gledene i hverdagen. Det har virkelig vært kjekt å følge/lese noe som fant glede i andre ting enn andre sine affærer. Ønsker deg lykke til vider, håper inderlig du tar vare på den profilen og plattformen du er så god på og som gir så mange gleder. Og at helsen blir så bra den kan bli.
      Hilsen Gro

      1. Helt enig med deg. Når jeg går inn på denne bloggen, blir jeg så glad av alle de fine hobbyideene til Vibbedille. Kjenner jeg mister lysten og humøret til å lese bloggen når det dukker opp innlegg som dette. Tror du absolutt hadde vært tjent med å la andre holde på med sitt…og du ditt. Send heller kommentarer til vedkommende privat og hold bloggen utenfor. Vil lese om de fantastiske prosjektene dine og ikke om krangel med andre bloggere. Det er helt uinteressant!

        1. Du, og andre, kan da ikke mene at vibbedille og andre på blogg.no-plattformen skal beskyldes for at en annen blogger slutter? Disse helt ubegrunnede beskyldningene fra en blogger (som attpåtil forsøker alt han kan å ødelegge plattformen), mener du og andre skal stå ubesvart? Vibbedille og andre bloggere har sin agenda og format – til vanlig – når hun og andre angripes på denne måten, må det nødvendigvis reageres på!

Siste innlegg