En sånn genser vil eg ha!

Designet av Sophie Alice H

 

Velge det garnet du selv syns er mykest og best å kanskje ha inn til huden og så bare strikker du i vei, masse ribbestrikke – All the way! Har strikket en del varianter av denne, men dog i små størrelser, dvs til barn. Det er så rent og pent syns eg. Har egentlig for alltid drømt om en genser som dette, ja eg startet en gang med en BUKSE
i denne type ribb….strikket i Kauni og kom til kneet på ben nr 1….Har den i en kurv, og eg håper fortsatt at både buksa og evn genser en gang blir en realitet…*sukk*

 

 

 

Designet av Sophie Alice H

 

Et går råd til en genser som dette; Ikkje tenkt at du må strikke den litt romslig f.eks, en genser som dette er veldig stretchy, så strikk den akkurat passe for den vil utvides (Kommer jo også an på garnet, strikker du i ull vil den utvides noe) I tillegg til å være lekker, vil den også vært digg som en genser du har “under” når det virkelig er kaldt 😀

 

BIELLA SWEATER
Bildene over
Fra 80 cm til 130 cm i overvidde
Strikkes top/down

 

 

* * * *

 

 

Fredag og en kjapp handel skal utføres av meg…Senere i dag skal eg ut å møte Amira som trenger litt hjelp til et par julegaver 😀 Har med meg en aldri så liten handleliste selv med noen småting, trenger noen ark med cellofanpapir (laget lakriskarameller i går og de skal pakkes) + eg må ha Peppermyntedråper….Tenker på fyll til konfekt 😀 Visste dte var dumt å gå inn på den konfektsiden før eg la meg i går…Jaja, gjort er gjort…
På søndag skal eg bli med på bakedag hos Amira og de, det blir koselig 😀

Tror egentlig eg bare skal få unnagjort den Rema handelen nå snart, skal ikkje treffe Amira før etter jobb
i ettermiddag og i mellomtiden kan eg surre litt her hjemme….Ahaa det skal bli herlig
med Jule”ferie” snart kjenner eg…

I kwell er det rekning av Julekos Nr 3!
Du rekker fint å bli med, stikk innom HER i så fall 😀

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg