ENDELIG! Gratis Strikkeoppskrift og Top/Down

Designet av Tina Hauglund

 

 

Endelig! Fanagenser som strikkes Top/Down….Marius next?? Helst med raglan vil eg ha 🙂 Da eg strikket “Min egen” Fanajakke m/hette flyttet eg på bordene fordi eg orket ikkje finjustere for å få mønsteret til
å stemme –
 Nå er jo jobben gjort av Strikkezilla så eg kan jo ta meg en rund til! Har jo t.o.m muligheten
å bare strikke
 meg en FanaKJOLE!! Ikkje sant!? Ahaa så nice sier eg bare 🙂

 

 

 

 

Designet av Tina Hauglund

 

Selv om eg foretrekker noe lengre genser liker eg stilen til Strikkezilla! Veldig kledelig og med tynt garn kan du nå også strikke deg ei “Kofte” til sommerbruk 🙂 Berre lekkert vil eg si! Men altså; Eg ser først og fremst muligheten her til å strikke meg en lårkort kjole i f.eks Kauni eller Finull! Ahaa det hadde blitt helt elegant!

 

 

STRIKKEZILLAS FANAGENSER
Bildene over
Str fra 78 cm til 147 cm i overvidde
Gratis og Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

NATTINATTI

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Top down eller omvendt spiller ingen rolle for min del. Jeg strikker i den retningen jeg føler passer meg best i forhold til om jeg feks er usikker på om jeg har nok garn etc, det er jo bare å snu oppskrifta.
      Om jeg strikker nedenfra og opp m/rundfelling eller raglan, og armene skal være ensfarget, strikker jeg armene nedover til sist.

      God natt og sov godt 🥰

Siste innlegg