ENDELIG! ~ Gratis strikkeoppskrift og Top/Down!!

Designet av Tina Hauglund

 

Endelig! Fanagenser som strikkes Top/Down….Marius next?? Helst med raglan vil eg ha 🙂 Da eg strikket “Min egen” Fanajakke m/hette flyttet eg på bordene fordi eg orket ikkje finjustere for å få mønsteret til å stemme –
Nå er jo jobben gjort av Strikkezilla så eg kan jo ta meg en rund til! Har jo t.o.m muligheten å bare strikke
meg en FanaKJOLE!! Ikkje sant!? Ahaa så nice sier eg bare 🙂

 

 

 

Designet av Tina Hauglund

 

Selv om eg foretrekker noe lengre genser liker eg stilen til Strikkezilla! Veldig kledelig og med tynt garn kan du nå også strikke deg ei “Kofte” til sommerbruk 🙂 Berre lekkert vil eg si! Men altså; Eg ser først og fremst muligheten her til å strikke meg en lårkort kjole i f.eks Kauni eller Finull! Ahaa det hadde blitt helt elegant!

 

STRIKKEZILLAS FANAGENSER
Bildene over
Str fra 78 cm til 147 cm i overvidde
Gratis og Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, allerede midt i årets første uke, snart ÅRETS første helg! Når man leser rundt omkring er det fryktelig mye “Årets første”...Blir litt mye selv om det er “årets første”..Skjønner? *fniser* Ok, i morgen er det ut på Årets første tur! haha Ser frem til det og kjenner eg har savnet å gått tur! Værmeldingen i morgen sier: 1 gr, vind + regn/snø…Jepp, kan bli både kaldt og glatt vil eg tro….Eg må finne meg votter, og kanskje en hals hadde vært smart!?

Jaja, tror eg skal holde meg på Hobbyrommet i dag og bare fortsette med klevasken,
er mer enn nok å ta av for å si det sånn…sukk…blir aldri tomt..

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg