ENDELIG! Her har du strikkeoppskriften på norsk!

ENDELIG! Eller, egentlig tok det ikkje så lang ting! Det var i begynnelsen av november at eg satte hjula i sving, etter at eg laget et vilt texas på Facebook! Eg ble forbanna fordi noen stjal et design

 

 

 

Desig/foto: Nicola Susen

 

…dette designet, eller denne halsen ble kopiert og solgt på det groveste, men det kom da til slutt noe godt ut av det. Etter en lang samtale med Nicola  ble min “Jobb” (<—dog helt frivillig) å finne noen som kunne oversette denne halsen (og kanskje andre design også??). Eg kom i kontakt med Nicola Schad – Eg syns det var helt fantastisk at de har samme navn, da er det en meningen da! Nå 2 mnd etter på sitter eg her med en helt
utrolig bra versjon av oppskriften, på norsk!

Hvis du allerede har kjøpt denne oppskriften tidligere fra Nicola Susen via Ravelry så vil det nå ligge en norsk versjon i Library ditt 🙂 Hvis du har sittet på gjerdet å ventet på den norske versjonen,
vel da klikker du bare på linken under her (STORE bokstaver) å kjøper den 🙂

 

TREPPENVIERTEL COWL
Bildet over

 

Da er det bare å glede seg da! Hva er vel bedre enn et nytt år
og et NYTT strikkeprosjekt? Ikkje sant!??

 

 

 


Eller….ALENETID er ikkje å forakte det heller, spesielt etter en dag som har bestått av å rydde/vaske! Nå er jula pakket ned! Sååå deilig! Har bare alt av perlerier ute igjen som skal ned. Tanken er å kjøre til Europris på mandag å kjøpe et par store plastbokser til oppbevaring. Har også gardiner og kakebokser igjen på kjøkkenet, men det blir en annen dag. Nå skal det nytes ei LYS og ren stue først 🙂 Har akkurat hatt meg en lang dusj
og fått på meg en ny og deilig pysj 🙂 Klar for å nyte kwellen.

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

10 kommentarer
    1. Så flink du har vært, jeg måtte inn å oppdatere oppskriften og jammen smatt ikke den norske inn hos meg 👍🏽
      Deilig med ryddig stue, her er det nok jul ei uke til.

    2. Jula var over hos oss i går. Da gikk treet gren for gren i svartommen. Nå er det å hente inn plastkassene til nisser og julestjerner… så er alt tilbake til normalen.
      Flott arbeid med halsen. Fulgte den saken og godt ting blir tatt tak i. Ha en flott lørdagskveld. Vi fant en serie ” The Boys”. Fortsatt litt usikker… men noe å slenge øya på.

    3. Godt jobba, vi skal ha respekt for andres oppskrifter.
      Så bra at den har kommet på norsk.

    4. Så fin hals 😃 nå er det snart kveld her, må tidlig opp for varetelling. Victorias klasse med foresatte skal telle varer i 3 timer til inntekt for klassetur. Mye bedre enn dorullsalg 😃

    5. Har tenkt å kjøpe oppskriften på denne halsen, men får ikke opp hvor jeg velger den norske versjonen. Hvordan gjør jeg det ?

      1. Du kjøper den først, når den så legger seg i Library ditt så ligger alle Pdf`ene der, en Pdf for hvert språk- Da velger du hvilket språk du vil bruke 🙂

    6. Til og med mønsteret på sokkene er kommet på norsk!🥰

    7. 👏👏👏 Bra at du tok tak i saken! Mange som “kopierer”/lager etterligninger etter utenlandske oppskrifter og tar betalt for dem… Dårlig gjort 😏
      Kjøpte mønsteret jeg nå 👌 Stilig hals 🤩

    8. Tusen takk! Skrifta har ligget her i påventede av at den skulle komme på norsk 👌🏼
      Nå et det bare å starte pinnene.

Siste innlegg