ENERGILØS?? STRIKK MED FARGER!!!

Designet av Steffi Hochfellner

Ja da, eg vet eg HAR nevnt det før – Derfor må eg gjenta meg selv: Når eg sitter å scroller enten på Insta eller Snap så bruker veldig mangen de SAMME fargene! Det er mye dust og ton-i-ton….Kjedelig(?) – Lurer bare på hvor alle fargene ble av eg?? Må man virkelig strikke i bestemte farger bare fordi det er IN? Selv om f.eks en garnleverandør får inn 8 nye duse farger så kan man fortsatt bruke de 30 andre fargene denne leverandøren har, det er mulig liksom. Mix og Trix er mitt beste råd, tør og synliggjør deg selv 🙂 Farger GIR energi og er det virkelig noe man kan trenge nå på vinteren, ja så er det vel FARGER?

Selvfølgelig kan også eg strikke i duse lekre farger, men i det store bilde er det MYE av bare det duse…Kan fort bli kjedelig, ikkje bare pga fargene, men også fordi man sitter å strikker på nøyaktig det samme som alle andre 🙂

Så ja, selv om formen er temmelig defùs og laber så jublet eg ganske godt da eg fant disse herlige Go`bitene her gitt! Joa, du kan fint strikke også dette tilbehøret i duse og ton-i-ton farger, men hva med å prøve noe nytt? Bli en liten fargeklatt 🙂

 

DANTE MITTENS
Bildet over
5 størrelser
Fra barn til Grizzly Bears

 

 


Designet av Steffi Hochfellner

 

MÜTZE DANTE
6 størresler
Fra 48 cm til 63 cm i hodeomkrets

 


Designet av Steffi Hochfellner

 

MÜTZE POTZBLITZ
Alle størrelser
Det er bare til å justere

 

* * * *

SØNDAG- Egentlig en av ukas beste dager så eg håper virkelig at formen henter seg opp for dette gidder eg ikkje stort lenger. Er ikkje direkte syk (får eg håpe) men tror heller at det er kroppen som driver å kødde med meg? Kort fortalt: 6.januar fikk eg plutselig mensen igjen, forrige gangen var vel i juni i fjor, så ja – “Ting” er nok på gang, dvs overgangen til voksen er satt i sving, men det er liksom en nedtur hver gang mensen kommer tilbake. Hvorfor ikkje bare bli ferdig? Anyway, den kom nå og det kunne virke som om den skulle ta igjen for alle månedene den hadde vært fraværende, dvs ca 7 dager med nattbind og POFF så var den over. Eller var den det? Jammen meg så begynte det igjen den 20. altså forrige søndag…dvs i dag er 8.dagen med store nattbind!?! Syndefloden?? Haha ikkje vet eg, men nattbind er noe eg stort sett aldri har brukt. Vil tro at man kan bli ganske sliten, trøtt og rar(?) i kroppen av å ha det slik? Er på en måte susete i hode og vondt i kroppen, litt samme følelse som når man har feber.
Fortell meg veldig gjerne at dette er HELT normalt 🙂 I mens skal eg stikke å ta meg en lang dusj og så satser eg på at denne søndag på tross av store nattbind blir ganske allright likevel etter hvert 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS VINTERSØNDAG

 

Go`klem fra ei snart blodfattig Vibbedille 🙂
Røykfri i 44 dager <3 

3 kommentarer
    1. Akkurat sånn hadde eg d au😐 som om kroppen samla opp det som ikke kom de frie månedene…. også kom aaaaalt på en gang🤨 Det går over😊 hold ut 🧡

    2. O jo da, mange sånne pek når man er kommet i den berømmelige overgangsalderen!! Da blir nattbind fort dagbind også😏 Men trøsta er – det går over😊

    3. kære vippedille

      da jeg gik i menopausen, fik jeg også menstruation, men fik det råd af min læge at få det undersøgt. jeg fik lavet en blodprøve for at se på hormon i kroppen. jeg fik også en tid til gynekolog, der fik jeg lavet en kemisk udskrabning, da der var en opbygning i livmoderen, derefter fik jeg aldrig menstruation mere, så jeg vil anbefale at du får en undersøgelse hos en gynekolog, så kan du få en besked om hormoner i kroppen, de bestemmer nemlig om du er i overgangsalder.

      jeg synes at det er vidunderligt at være fri for blødninger, dejligt, men du skal nok begynde at tage kalk tilskud, det hjælper på knogler.

      hilsen Jannie fra Danmark

      PS. nu vil jeg se håndbold, og glæde mig over at Danmark vinder over Norge. …☺☺😊😊😆😆😉😉

Siste innlegg