Enkelt og helt nydelig – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Guri Pedersen

 

Ååå måtte dåne litt her altså…sukk…så nydelig! ♥ Som du ser trenger det ikkje være noe innvikla greier for å bli virkelig fint, eg liker det enkle og eg elsker strukturstrikk, ikkje nødvendigvis lace altså.

 

 

 

Designet av Guri Pedersen

 

Finn deg et deilig garn, merino er jo supert til de aller minste. Alpakka kan du bruke til de litt større ungene
(Barn under 3 mnd skal ikkje ha alpakka pga for løsefibre som pustes inn). Dette er jo et fint prosjekt å starte med
i vintereferien kanskje? Skal du hytta f.eks er det nydelig å ha dette ventene
i sofakroken etter noen strabasiøse mil på skia 🙂

 

SORGENFRI BLANKET
Bildet over
One Size (90 cm X 90 cm)
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Her har det kommet et dryss med snø i natt og nå regner det….2 grader, dvs at det kan bli hollahopla på veiene. Heldigvis ligger matbutikkene rett her nede for me må nok handle litt i dag 🙂 Dib har fått ansvaret for å kjøpe med seg middag hjem! *ler* Eg fikk en akutt craving på Dumplings så eg satser på at han husker det! Har kjøpt inn diverse oljer/sauser så får me mixe noen gode sauser til å dyppe i 🙂 Spennende!

Sånn ellers blir det en litt rolig fredag, vet ikkje helt hvorfor eg fikk så vondt i hodet i går, men det minnet om migrene – Noe eg ikkje har hatt på flere år! Tar det litt slow motion i dag så går det nok fint 🙂 Vil tro eg kommer
i mål mer Vår/Sommer Pererien i løpet av helga – Er været til stede blir det sikkert også montert opp

 

 

HA EN SUPER FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Ja hun er magisk med sine mønster. Synes alt er fint.
      Planlegger en jakke til meg selv, må modifisere litt pga str. Men gu’ så lekkert det er.

      God helg

Siste innlegg