Enkle, og Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Sanne Kalmbacher

 

Har sagt det 100`vis av ganger før og sier det igjen: Struktur, selv den helt enkle er sååå fint! ♥
Her er det vanlig ribb med litt twist her og der, vil tro at disse er ganske så lettstrikket
og med gratis strikkeoppskrift kan du sette i gang….NU!

 

 

 

Designet av Sanne Kalmbacher

 

Her er det strikket i tynt garn, a`la sokkegarn på 400 m/ 100 gr. Delikat altså! Dessuten er hansker som dette perfekte utover våren når det fortsatt er litt kaldt i vindkastene, evn gode under et par vindvotter 🙂
Eller?
Rett og slett bare som tilbehør til et ellers stilig antrekk – Ikkje sant!?

 

SMITH`s GLOVES
Bildene over
2 størrelser
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Klarte ikkje å stå opp til alarmen i dag….Sov helt til kl 10! Jaja shit au! Har i grunnen planer å ta en tur på MesterGrønn for eg trenger jord…Tanken var å kjøre til Edenshage (Hageland), men de har vinterstengt ut januar…Dårlig med tålmodighet i dag for eg SER at eg må potte om Novemberkaktusen eg tok med hjem fra mor mi sitt hus. Dessuten har eg tenkt å ta/plante stiklinger. Det blir som det ble med Gullranken som var igjen etter mine besteforeldre i 1990…Mor mi tok med seg hovedplanten, den har hun hatt heeeelt til nå og min niese har overtatt den. Underveis i løpet av årene er det blitt tatt avleggere og den me har i stua er avlegger fra bestemor sin 🙂 Nå er tanken å gjøre det samme med mor mi sin Nov.Kaktus. Hun hadde flere slike kaktuser og de andre står hos storesøs. I følge det eg har lest skal det være veldig enkelt å ta stiklinger fra disse kaktusen så eg er ganske optimist og har som vanlig trua!

Når eg kikker ut av vinduet og ser ned på bilen frister det lite å gå ut….Bilen er IS! Teppe som eg vanligvis legger over fronruta har eg hatt inne til vask…Å nei…det ble ikkje med tilbake i bilen…
Typisk! Vel vel, ut vil eg og ut skal eg!

Forresten, i tilfellet du ikkje har fått det med deg så er første konkurranse av garn
ute på bloggen nå! Bli med du også 😉

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg