Er det mulig at eg virkelig sovna??

Designet av Renée Kies

 

Er du kjapp nok er det så absolutt ikkje for sent å starte på et par julesokker! Vet om de som strikker sokker på et par dager, så ja, det er bare å sette i gang 🙂 Eg vet med sikkerhet at eg ikkje hadde klart det, men sokkene falt eg jo for! Vel, eg starter med å legge de i favoritter så får eg se når eg klarer å få de på pinnene.

 

 

 

 

Designet av Renée Kies

 

Sokkene er strikket i Regia 4-Ply, dvs sokkegarn som er ca 400 m pr 100 gr og pinne nr 2 – 2,5 mm. Det er mange garntyper du kan velge i så det er bare å rote seg gjennom beholdningen du har 😀 Som om ikkje sokkene i seg selv var lekre nok så starter du i tillegg med ei latvisk flette! Ååå det gjør seg vettu!

 

MISTER SNOWMAN
Bildene over
3 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

For et par juler siden fikk eg sånn FitBit klokke av Amira, gikk rimelig kjapt til eg ble noe avhengig 🙂 Gøy å følge med på diverse, spesielt nattesøvnen har eg vært litt opptatt av. Måtte le i går når eg skulle sjekke søvnen min…som du vet så var eg hos tannlegen i går…Satte meg i stolen ganske nøyaktig kl 12:00 og gikk ut fra tannlegen kl 13:07….Hmm eg vet at eg prøvde å zooome ut å tenke på 100 andre ting mens tannlegen røsket og dro ut tennene min, men er det virkelig tilfellet at eg kanskje har blacket ut!?? Eg mener, halve tannlegetimen ble registrert som en LUR!?? Måtte le når eg så det, det må være noe eg forteller tannlegen neste gang! Du kan trygt si at eg var rimelig avslappet der eg lå! *ler*

Våknet kvart over 6 i dag, slettes ikkje fordi eg hadde vondt, eg bare våknet. Kjente at de nye tennene ikkje var helt i posisjon og tenkte at “Nå må de passe”, mens eg forsiktig styrte de i posisjon og beit igjen! YES! Ikkje mye hevelse å registrere der nei! Vel, nok en gang så viser det seg at det beste er å bite igjen og holde ut. Nei eg hadde faktisk lite vondt i går, men eg var veldig bevisst på å bite munnen igjen slik at det ikkje skulle bli rom for hevelse og det ser ut for at det har funket. Vil ikkje tro at det kan hovne så mye nå fremover, det verste døgnet er jo over, selv om det gikk som en drøm:) Hadde det hovnet opp ville ikkje protesen passet, da måtte eg gått uten til hevelsen gikk ned….! Akkurat som eg hadde hatt tid til det denne uka!? Har eg ikkje tenner nede, vel, da er det fare for at de opp heller ikkje holder seg på plass, noe som er helt naturlig…Greit eg er tøff og forteller om disse tingene, men NEI, eg hadde ikkje gått ut uten tenner 🙂

Har i grunnen mange planer denne uka som går ut på å vaske, men tok jo ikkje høyde for at eg bør holde meg i ro flere dager…Siden eg er ganske alene om å se hva som bør gjøres her hjemme får eg nesten starte litt i dag sånn at eg for egen del får litt ro i sjela. Ting har en tendens til å “stå på vent” til eg er på beina igjen…Jaja

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg