Nye tenner på plass!! JuHuuu

 

FOR en dag for en dag! Det var en rastløs formiddag og veien var laaang til tannlegen, men nå sitter eg her å bare gliser for meg selv! Ikkje mye glis å skryte av siden eg fortsatt er bedøvd fra nesen og ned til navlen! Ser bra ut, jaja meget bra og VELDIG fornøyd! Eg hadde 8 tenner som skulle ut, det inkl 2 standhaftige lange hjørnetenner! NEI, det var slettes ikkje vondt, men for ei treningsøkt! Oj Oj! Tannleger må virkelig trene styrketrening, det skjønner eg nå 🙂 Men med litt pauser (fra tannlegen sin side) så gikk dette over all forventning –
Tannlegen syns eg var flink og tøff 😀

Må bare si, min tannlege har en fantastisk bedøvelse! Nei, det er ikkje sprøyter, men en slags penn som hun stikker bare bitte litt med over alt. Du føler halve ansiktet er ambutert, men det beste er jo at man slipper å ha vondt etter de sprøytestikka man føler kommer ut bakom øret 😀

Noe eg syns var ekkelt var etter at alle tennene var ute, da gikk hun liksom ned i hullet etter tennene og skrapet langs beinet….! Ja, tannbeinet fliser seg når en tann blir dratt ut, og overgangene langs hullene bør være glattes mulig. Eg vet fra da eg trakk alle oppe at det kan over tid komme beinsplinter opp i gommene, disse er det tannlegen som må plukke bort. Ved å gjøre det hun gjorde etter trekking
i dag håper hun å forhindre at det kommer særlig splinter opp.

Fikk beskjed om å holde meg helt i ro i dag pga blødninger og ellers ha et lavt tempo noen dager fremover.
Det går nok fint, har noen maskemarkører som eg skal gjøre ferdig
og flere sesonger av McLeods som eg skal kose meg med 🙂

 

Men ja, maskemarkører trenger eg å få solgt ut (Har en tannlegeregning som skal betales ferdig hehe)
Du finner alle markørene HER INNE + eg har masse armbånd som eg selger til inntekt for tennene mine,
de finner du HER HER HER og HER 🙂

 

TUUUSEN TAKK til alle dere som allerede har kjøpt og bestilt!
Pga dere sitter eg her i dag med nye tenner! ♥

 

Legger ved en GRUSOMT sannhetsbilde under her! Scroll fort forbi om du ikkje ønsker å se! Dette er resultatet etter medisiner som skal holde liv i meg, men som da dessverre har drept tennene dine….Tennene må man der
i mot betalte selv om man ønsker å fikse de…Jaja…vel vel, fra nå av er det 0 mer tannverk, nei mer borring og nei mer vonde tannlegetimer! ALDRI MER! Nå kan eg evn sende tennene i posten til tannlegen
om de trenger seg en liten shaining 🙂 NICE!

Må bare nevne noe…Fikk et tips på FB om at tannproteser bør vaskes i Zalo! Spurte tannlegen og hun ble ganske så sjokkert! Zalo har ingenting i munnen å gjøre var hennes svar på det. Eg har heller aldri brukt det, har holdt med til Corega produkter når behovet har vært til stede. Skal en tur til henne igjen når dette har gått seg til, da skal hun polere og gnikke litt på tennene oppe 🙂

 

 

 

 

Vel vel, nå er dette en saga blott! JUHUUU

 

Nå er kl 14.45 og eg kjenner bedøvelsen begynner å gå ut, kjennes så langt helt greit ut 🙂
Takket nei til smertestillende fra tannlegen. Ibux kan eg ikkje ta pga leveren min,
men morfinen eg har i skapet får gjøre nytten ved behov *ler*

 

 

LAG DEG EN STRÅLENDE DAG!
(Det skal eg gjøre!)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

12 kommentarer

Siste innlegg