Er det mulig!?? – Strikkeoppskrift

Designet av Claire Garland

 

Eg ble sånn: “Awwww” -MÅ HA! Søtere enn dette kan det vel umulig bli!?? Altså ♥ Eg bare måtte kjøpe den oppskriften og har skummet gjennom den kjapt nå og kom i allefall frem til at dette ikkje er strikketøyet du tar med deg foran tv – I allefall ikkje på den første musa, ja sånn i tilfellet du tenker deg en flokk 🙂 Umulig? Nei, det er det ikkje, sånn sett helt grei, god oppskrift med detaljert forklaring *Stort pluss*

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Vær i så fall obs på at musa er liten, 10 cm er ikkje stort når du ser på alle detaljene, ja for de er små, se bare på hendene…eller, heter det poter på musene!?? Inni armer og ben er det ståltråd, den som er brukt har papir rundt seg. Claire Garland linker til den hun syns er best og hun har testet med flere typer 🙂
Elsker når designere åpent viser frem sine smarte trix!

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Selvfølgelig! Musa trenger pysj, dette burde vært min mus!
Eg har følgt Claire Garland leeeenge på Ravelry og hvis du liker å strikke pottel så er det henne du besøker. Hun har vel designet alt av dyr som du kan strikke med et ganske så realistisk utrykk, sjekk hennes Ravelry Profil!

 

 

MOUSE DOLL
Bildene over
Str ca 10 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Laurdag og det blæs, men faktisk er det hele 8 grader!! Snart vår jo! Hekkan som dette været skifter, hadde håpet på minst 2 minus og sol/vindstille heller, men det har regnet en del så kulda er vel like om hjørnet da.
Det er sånn denne “dansen” er her i vest 🙂

Men ok, skal snart ut å suse litt, skal bli med Amira på hennes siste runde med gaveshopping og turen går til Tasta Senteret, et ganske lite senter i forhold til f.eks Kvadrat som eg slettes ikkje er så glad i…får fnatt og fotsopp av shoppingsenter *ler* Eneste eg har på mi liste er 4 minipærer til sånn lysestake ting me har i kjøkkenvinduet, regner med at eg får de på Europris hvor den multipærestaken er kjøpt og sååå skal eg ha et eller annet som skal være mandelpakke på julaften 🙂 Mulig det blir litt snop også…ikkje smågodt, men kanskje en boks med
Plomme i Madeira!?? Ungene syns det var skremmende lite snop her hjemme!!?!
Sånn er det blitt når eg har sluttet å kjøpe det og chips *ler*

Vel vel…

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN LØRDAG
Husk å senke skuldrene!

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Å så søøøøøøøøøøøøøøt! Jeg strikket flere minimus fjor, men de hadde ikke de rosa hendene og heller ikke de søte ansiktene. Aldeles bedårende disse her. Tror jeg må prøve meg her ja. Takk for tipset! Kos deg med shopping og ha en finfin helg 🙂

Siste innlegg