Er det SOMMER?? – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Katie Rampe

 

Kalenderen tilsier at sommeren er like om hjørnet, ja faktisk så er det 1.juni neste helg og du rekker fint et par av disse på ei uke? Da gjenstår det bare å få i hus matchende flipp-flopp og sommeren er derfinivt reddet 🙂
Say No More! Må jo bare elske galskapen for dette kan bli gøy 🙂

 

 

 

Designet av Katie Rampe

 

Her snakker me tynt garn og tynne pinner for det er tross alt sommersokker 🙂
Bare husk det: Me har det ikkje mer gøy enn det man lager strikker oss selv!

 

 

SUMMERTIME FLIP FLOPPERS
Bildene over
En størrelse

 

* * * *

 

Selv om Ali satt ute da eg sto opp litt over kl 9 er det ikkje så mye som minner om en god sommer…er jo bare 10 gr så enn så lenge bruker eg hele sokker! Takk og pris så regner det ikkje, for er det noe blomstene trenger så er det å få tørket seg godt! Eg håper og ønsker at det blir så varmt og fint at eg kan sette ut alle de der MiniMelon plantene, da tror eg de hadde “Poppet” fort 🙂 Mangler i grunnen kun en ting ute nå og det er Sukkerertene!! Skulle hatt ei krukke til det da vettu fordi eg bruker et sånt rundt blomsterstativ i krukka. Da kan plantene klatre så mye de vil uten å ta for mye plass, men Ali kasserte de fleste krukkene i fjor fordi “For mange forskjellige krukker lager bare masse rot” haha Ja jo, enig for så vidt, men eg har MASSE maling eg så det kunne eg enkelt ha fikset! Burde dermed vært på Europris en tur…Der har de noen litt store i en sånn type blanding av plast og gummi(?) som hadde passet suverent her på terrassen og eg hadde fått MASSE Sukkererter…Sukk… Jaja utover det har me det nå ganske så fint og ryddig utendørs og det er avslappende å være der…..meeen, det står litt verre til inne…HAHA…Ser liksom ikkje helt en ende på det, men eg vet, HVIS me 4 her hjemme tok et kraftig skippertak på 2 t hver (det blir jo 8 eff.timer og det er mye!) så hadde egentlig alt blitt ok! Da mener eg ikkje det som skal males o.l, men KUN ryddes! Det er akkurat som, selv om ting ikkje er helt er ferdig så er det ikkje sååå farlig om man roter litt, i mitt hodet er det motsatt og “Ting” bør jo egentlig da stå på G for å ikkje skape kaos! *frustrert*:

Kjenner bare litt på det at det er på tide å ta tak i dette for de ryddige flekkene i leiligheten er ganske så innsnevret om dagen og DET kjenner eg kan begynne å stresse meg hvis me ikkje stopper det!

Jaja, planen min nå er i grunnen å ta den vanlige runden som eg tar hver eneste dag før eg rydder meg vei ut på badet og der skal eg vaske håret og siden eg ikkje fikk strikket en eneste maske i går (!!!) så har eg litt å ta igjen.

 

 

KOS DEG OG HA
EN KOSELIG LØRDAG

 

 

Go`klem fra Vibbedille med Strikkeabstinenser! 🙂

Pågående og SUPERFLOTT Give Away på bloggen finner du HER!

0 kommentarer

Siste innlegg