GIVE AWAY!! Ikke gå glipp av den!!

Reklame | Sponset Garn fra Holst Garn


ENDELIG!! Etter litt febrilsk leting og noen telefonsamtaler fant me ut at pakken som var sendt med PostNord hadde havnet på det “vanlige” Postkontoret! Nå er den i hus og eg er virkelig klar til å glede 2 heldige!
Det var etter at eg skrev DETTE INNLEGGET eg merket at interessen fortsatt var veldig stor når
det gjaldt Ravello som Isabell Kramer designet i 2013!

Siden eg har en meget stor kjærlighet for garnet den er strikket i, nemligen HOLST SUPERSOFT hadde eg 0 problem med å sende en mail til Helle å spørre om eg kunne få garn til 2 stk Ravello 🙂 Helle svart kjapt og ville mer enn gjerne være med å spre litt glede så da sitter eg her vettu med 2 nydelig garnpakker. I hver pakke er det nok garn til å strikke akkurat den størrelsen du måtte ønske eller trenger. Målene på genseren går fra 88 cm til 132,5 cm i overvidde 🙂 Hadde også planer om å sende en mail til Isabell Kraemer å spør om hun hadde lyst å gi bort 2 oppskrifter (noe hun garantert hadde gjort), men erfaringen min sier at det fort kan ta litt tid før
hun svarer så eg lot det være for eg vil ha Give Away NÅ! hehe
(Hun er ei veldig opptatt dame og reiser mye i strikkeøyemed ser du)

 

Så ja, da er du klar regner eg med??
Vil bare nevne noe siden eg nå har Give Away: Visste du at det ikkje er lov å KREVE noe når du har Give Away eller konkurranse?? Ja som f.eks at DU MÅ like siden min, bloggen min, sponsorens side eller tagge X-antall venner for å få lov til å delta? Men ALLE gjøre det! Ikkje eg da haha Det er en av grunnene for at eg stort sett ALDRI deltar på ting og i allefall ikkje om det stilles slike krav! Ender jo egentlig bare opp med en hel haug “Likes” av firma etc som eg i utgangspunktet ikkje hadde følgt av meg selv.

Men, noe må du nesten gjøre for å delta for eg må jo vite hvem som deltar så det er veldig fint hvis du skriver en kommentar her på bloggen. Det nytter altså IKKJE å skrive en kommentar på Facebook! Dette sier eg hver gang og grunnen til det er: Eg publiserer dette innlegget på mange Facebook sider/grupper, hvis eg skal sitte å følge med på ALLE gruppene blir det rett og slett for mye. Derfor er det greit å samle alle som
vil bli med her inne på bloggen 🙂

 

Skriv hva du vil i kommentaren og du kan godt også nevne
hvilke pakke du vil ha HVIS det blir en mulighet til å velge 🙂

 

Designet av Isabell Kraemer

 

Hvis du ikkje allerede har oppskriften på Ravello kan du kjapt kjøpe og laste den ned HER INNE HOS ISABELL KRAMER! Oppskriften er på Engelsk og 5 andre språk, dessverre ikkje på norsk ennå, dvs: Finner du et sted, en butikk etc her i Norge som selger den på norsk så er det en oversettelse som IKKJE er godkjent av Isabell Kraemer selv, noe hun selv har bekreftet i mail til meg.

(Der i mot finnes den ei strikkebok på bibilioteket hvor den er lovlig oversatt – det er en bok som er ute av produksjon så det er få bibliotek som nå har den. Husker dessverre ikkje hva boka heter akkurat nå)

 

Pakke nr 1 er Orginalfargene. Fargene er Flannel Grey, Silver Grey og Carmine.
Du kan sjekke ut fargene HER om du ønsker 🙂

 

Designet av Isabell Kramer/ Foto: bouillesdecoton

 

Pakke Nr 2 blir som på bildet over her. Eneste bildet eg fant i denne komboen,
ser noe mørkere ut her på bildet enn det den er i RL- Skikkelig lekker!

 

 


Fargene i pakke 2 heter: Plum, Sloe og Nougat og du kan sjekke disse også ut HER!

 

Hvis ikkje dette er en SUPERFIN premie, ja så vet ikkje eg!! Hva syns du? Så ja, hvis dette er noe du kunne tenkt seg så skriver du en kommentar under dette innlegget og krysser strikkepinnene 🙂 De 2 som vinner får også et solid målbånd fra Holst og det er jo noe me alltid bør i ha strikkeveska 🙂

Siden dette er en genser som kan brukes hele året, ja t.o.m om sommeren tenker eg å la den “Gå” ei stund hihi Hadde uansett tenkt å la den surre ei stund fordi eg syns premiene er så fine
og det blir liksom min måte å gi litt tilbake til Helle på ♥

 

Trekningen vil eg foreta
TORSDAG 20. JUNI

 

 

En annen ting: Fint om du bruke ditt egent navn på kommentaren, gjerne etternavn også fordi eg flere ganger har endt opp med mange som heter det samme. Håper ikkje det er et problem for deg 🙂

 

Da er det bare å ønske deg masse lykke til!

SUPERT hvis du vil DELE innlegget videre med dine strikkevenner!

 

 

KOS DEG
MASSE!

 

Go`klem fra ei Super Glad Vibbedille 🙂

222 kommentarer
      1. De var like lekre begge to så klarer ikke å velge 😊 Hadde blitt over lykkelig for hvilken som helst av de 😍

    1. Nydelige garnpakker, helt umulig å velge en så om jeg er så heldig å vinne lar jeg deg bestemme.
      Ha en flott dag.
      Klem Tebasile

    2. Hei igjen 🙂
      Da var premien akkurat det jeg trodde og håpet på! Har strikket to stk av denne, en til meg og en til frøkna i huset. Har lenge gått å drømt om en i orginalfargene som i pakke nr 1.

      Så gøy at Holst garn vil være med å sponse, det er jo også en super reklame for dem! (både at du fronter dem slik, men også at de ønsker å gi)

      Ønsker deg en fortsatt flott dag, og håper regnet har avtatt der nede 🙂

      Stor klem fra meg

    3. Ååå, så lekkert! Om jeg kan velge så ønsker jeg meg pakke 2 😍 fargene i den er helt i min gate og bare rålekre 🤩 ønsker deg og dine en god sommer 🥰

    4. Ooh yes eg strikke lett ein t av denne herligheten😍 oppskrifta har eg allerede kjøpt(etter goe påvirkning). Seie ikkje nei takk til garn pakke nr 2🌞
      Ha ein fine innedag i regnet😁

      1. Garn som eg ennå ikkje har prøvd, men kunne tenkt å prøve!! Inger Beate.

    5. Å for en knall fine premie 🙂 !!!
      Jeg har etter inspirasjon fra deg prøvd meg på en Ravello tidligere, men ikke i noen av disse fargene … Holder nå på med Loppa kofta i Holst og er helfrelst på garnet, og ikke minst alle fargene. Godteri for øyet 🙂

      X-strikkepinnene og venter i spenning 🙂

    6. Jeg strikker gjerne av Holst supersoft, har lenge hatt lyst til å prøve det garnet. Har foreløpig ikke funnet det rette prosjektet til det – inntil nå 😆 Min favoritt er pakke nr 2
      Så herlig med en designer som er raus med størrelsene!! 👏👏👏👏

      Jeg krysser fingre for at jeg blir den heldige, strikkepinnene er klare!

    7. Så fin give away du har vært så snill å ordne. 🙂 Håper på vinnerlykke og ønsker gjerne orginalpakke nr. 1 om det blir mulig. 🙂

    8. Nydelig genser😊 men jeg har aldri strikket etter engelsk oppskrift🙊 hvis jeg skulle være så heldig å vinne (noe jeg aldri gjør) 🙊, så hadde jeg kjøpt oppskriften for å kunne lære meg engelske oppskrifter😉 Får nærmest panikk når det kommer til engelske oppskrifter, så det hadde vært supert å utfordre seg selv🙊Jeg har heller aldri strikket i Holst garn, så deg hadde og vært morsomt å prøve🤓Begge fargene er superfine, så begge hadde passet supert👍 ellers så håper jeg du og alle andre her får en superfin dag😀

    9. Denne genseren har jeg lenge tenkt jeg skulle strikke, men gensere til barnebarn har kommet først på lista. Garnpakke nr 1 vil bli midt i blinken til meg.

    10. Nydeleg genser, og bloggen din er faktisk den einaste eg følger over tid. Du skriv lett og ledig, er passe opptatt av alt, og ekstremt opptatt av strikking! Det eg likar aller best er den alltid audmjuke og positive tonen og innstillinga di! KUDOS🥰 Vin eg garnpakke, og kan velge, ynskjer eg gjerne nr 1. Sjølv om nr var nydeleg og💛

    11. Elsker Holstgarn. Strikker jakke i Tides akkurat nå. Nydelig ull/silkeblanding.

    12. Hei, pakke nr 2, var berre nydelig 😊. Har strikket en genser av Holst supersoft. Den er bare så godt😊

    13. Kjempefine. Jeg ville gjerne hatt nr 2, synes den var finest… Og i og med at jeg prøver å være “flink pike” og ikke skal bestille garn eller garnpakker på ei stund, så hadde dette vært supert!!
      (Akkurat som om jeg klarer å la være å kjøpe garn o.l…😁😁)

    14. Hurra! Ravello har jeg strikket et par stykker av, og alltid i supersoft fra Holst. Etter påvirkning fra nettopp deg, Vibbedille, så har jeg blitt riktig så glad i Holst sitt garn. Har prøvd ut flere av garnsortene deres. Fargene er jo bare helt fantastiske!! Hvis jeg kunne velge denne gang, så ville jeg valgt garnpakke nr 2. Det er helt i min favorittgate hva farger angår, og jeg har faktisk ikke prøvd noen av dem. Krysser strikkepinnene for at jeg er heldig denne gang 🙂

      Jeg koser meg med å følge med på bloggen din, både pga alt det flotte som du inspirerer med, men også pga området du bor i. Jeg er selv utflyttet fra Tananger, og elsker å følge med på dine lokale utflukter <3

    15. Å så spennende spiller ingen rolle om jeg vinner 1 eller 2 lekre begge . Eller skal vi si takk begge deler . Flotte gensere og det hadde vært så moro å få prøvd det garnet. Har vurdert å bestille det flere ganger men syns det er så vanskelig når jeg aldri har kjent på det før. Gleder meg til trekning 😀

    16. Aldri strikka i dette garnet, så spennande å prøve det – om eg skulle være så heldig å vinne! Begge pakkerne er like fine….

    17. Herlighet, for noen flotte gensere. Spiller ingen rolle hvilken farge. Hadde vært supert å strikke på nå i varmen.
      Ha en flott strikkedag🧶🧶🧶

    18. Så fint av deg å få til disse give Away-ene *S* Jeg har aldri forsøkt meg på dette garnet, så hiver meg på *S*

    19. Å, det var fine fargar! Skulle eg vera heldig, så står pakke nr.2 øverst på ønskelista. Les bloggen din kvar dag, og er så fornøgd med mange oppskrifter du legg ut.
      Ha ein fin kveld!

    20. Spennende med giveaway! Likte pakke nr 2 best. Akkurat nå driver jeg og planlegger feriestrikk, skal til Spania med familien. Det tar like lang tid å pakke feriestrikken som resten av kofferten! 😃
      Ann-Kristin

    21. Ååååh! Jeg har så lyst på Ravellogenser, gjerne nr 2 😍 Koser meg med å lese bloggen din 👍😀 hver dag! Nå får jeg bare krysse fingre, tær 😂 og strikkepinner for vinnerlykke 🤩

    22. For en fantastisk premie du har ordnet ❤
      Jeg har aldri prøvd Holst garn, så det har vært morro å prøve!
      Fargene i nr 2 er “mine” farger, så de ønsker jeg meg.
      Ønsker deg en fin dag 😊

    23. Hei. Så flott give Awey du har 🙂 Har mange ganger vert inne og sett på Holst garnet, men men aldri bestilt. Har måtte strikket av det jeg har i bokser og kurver, pga økonomi, som sikkert mange andre sliter med 🙂 Men glad jeg har trå, så jeg kan strikke til barnebarna ( det som mangler, kjøper mamman 🙂 ) og hekle litt ymse ting 🙂
      Men skulle jeg være heldig i vinne her, spiller det ingen rolle hvem, for begge er bare helt nydelig 🙂
      Tusen takk for flott blogg, som er høydepunktet mitt å lese på morran spess 🙂
      Ha en god helg og sommer 🙂

    24. Åh, jeg vil gjeeerne strikke pakke nr 2. Digger Isabell Kraemers design❤️

    25. Åh, for en spennende give-away! Jeg har klaget de siste dagene på at jeg ikke har garn nok til en genser -har bare masse garn med en og to farger av hvert nøste, så dette hadde vært perfekt. Synes begge fargekombinasjonene er flotte, så det er umulig å velge!

    26. Åå Guri alla, ja takk gjerne nr 2 😁
      Kan gjerne strikke en genser til ❤️

    27. Lekker genser og koselig blogg 🐞 Er innom her innimellom. Ønsker meg pakke nr 1 hvis jeg er så heldig å vinne ❤️

    28. Da prøver jeg her Gro Vibeke, jeg ønsker å være med på give-awayen, og vil hvis jeg skule vinne da vil jeg ha den med carmine, da røde farger er favorittene mine, alt fra orange til mørk-rød <3 OG vil gi Holst supersoft en sjanse til, etter at jeg strikket babytepper av det garnet og spurte vel deg om gode råd for å få det mykt 🙂

    29. Følger deg og får altid sjekke hva du nå lenker til 🙂 Takk for jobben du gjør 😀

    30. dette er akkurat slike genser som jeg liker,garnet har jeg ikke hørt om så det hadde vært kjempekjekt å vinne så jeg fikk prøve det :=) og skulle jeg være så heldige å vinne kunne jeg tenkt meg pk nr 2 :=) ser innom bloggen din hver dag,legger desverre ikke igjen spor så ofte,men jeg synes du har utrolig mange fristelser her inne da :=) som den nydelige gule kjolen du viste oss her om dagen

    31. Nydelig genser i begge fargene🌸 Ønsker meg nr.2! Du har en super blogg hvor jeg ofte finner nyttig stoff🙂 mvh Anita Ness Byberg

    32. Tenk om jeg hadde vært så heldig å vinne 😍 flotte er de begge pakkene 😃👍

    33. Strikket den for mange år siden, og har brukt den mye! Men nå har jeg ‘vokst’ ut av den (hem, hem!). Aldri prøvd Holst før, kunne gjerne tenke meg det, etter å ha lest hvor mye du skryter av det:) Jeg foretrekker originalfargene.

    34. Ååå ……den i orginalfargene har jeg ønsket meg siden første gang du publiserte den, men har vegret meg litt da oppskriften ikke er på Norsk. Men no klare jeg ikke å bestemme meg for hvilken jeg likte best, de er bare nydelige begge 2🥰❤️😊

    35. Denne har jeg alltid ønska meg. Hvis jeg vinner blir det litt av en utfordring å strikke etter engelsk oppskrift, men det må vel gå. Kanskje jeg må spørre noen om hjelp! Begge garnpakkene har nydelige farger. For en flott premie. Nå krysser jeg hender og føtter.
      Klemz

    36. Åååå den genseren har jeg lyst å strikke.
      Tenk om jeg hadde vert så heldig å vinne pk 2.

    37. Hei! Så flotte gensere!😊 Jeg ønsker meg den med rødt! Jeg feirer med et nytt strikketøy i dag, ullebukse til et barnebarn, fordi jeg har fått god tilbakemelding på kreftbehandlingen min👍😊😊 Takk for flott og inspirerende blogg❤❤ beste hilsen Marit Fredheim

    38. Ravello har eg lyst å strikka kan du skjønna. Viss eg er så heldig å vinna så ynskjer eg meg originalfargane. Takk for inspirerande strikkeblogg! Flott give away premie må eg sei, kryssar fingrar…….

    39. Hei! Så flotte gensere!😊 Jeg ønsker meg den med rødt! Jeg feirer med et nytt strikketøy i dag, ullebukse til et barnebarn, fordi jeg har fått god tilbakemelding på kreftbehandlingen min👍😊😊 Takk for flott og inspirerende blogg❤❤ beste hilsen Marit Fredheim

    40. Fin blogg som jeg leser ofte! Superfine fargealternativer begge to, men skulle jeg bli trukket ut, velger jeg alternativ 2🌸 Ønsker deg og alle leserene dine en fin ettermiddag !

    41. Hallo. Jeg har ikke vinnerlykke men jeg prøver å vinne give away hos deg. Du skriver så godt. Det er så moro å lese det du skriver.
      Hva jeg vil ha om jeg vinner er ikke så farlig. Jeg blir kjempeglad om jeg vinner, men min vinnerlykke er ikke her.
      Holder på å montere ei jakke , men formen kunne ha vert bedre. Jeg verker i alle ledd, men det er vel leddgikten som har slått ut. Å så har vi hatt tåke i dag og da blir en ikke noe bedre. Men jeg skal kose meg.
      Kos deg du også.

    42. Så flott gave du skal gje vekk. Eg har strikka den i alpakka tidlegare og vil gjerne strikka i ullgarn frå Holst om eg er den heldige i trekkinga 🙂 Orginalfargane er kjempefine, men den andre var fin også… så eg hadde strikka uansett garnpakke.. Ha ein fin ettermiddag der sør 🙂

    43. Ravello har lagt på favorittlisten min lenge, så den for første gang på bloggen din.😉
      Synes den er finest i originalfargene, men nr 2 er flott den også.

    44. Har allerede en nydelig ravello med sau i nakken. Men lillesøster hadde likt Nr 2.

    45. Oi, denne var jeg allerede begynt å planlegge å strikke, den er nydelig. Jeg har heller aldri prøvd Holstgarnet, men har lekt med tanken en stund. Spennende å prøve nye garntyper. Jeg vet ikke helt hvilken garnpakke jeg foretrekker, de er veldig fine begge to. Men kanskje pakke nr 1 passer best til meg..

    46. Hei 🤗
      Skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg meg nr 1. Jeg er så glad i rødt 👍

      En fin helg ønskes deg fra Trøndelag 🌞

    47. Det hadde vært spennende (og litt skummelt) å prøvd seg på engelsk oppskrift – og testet garnet du anbefaler så varmt. Ny favoritt?
      Skulle jeg være heldig å vinne, holder jeg en knapp på garnpakke nr 2.
      Dette blir spennende 😊
      Mvh
      Elin Berne

    48. Hei. Har strikket mye i Holstgarnet, så det er absolutt en storfavoritt hos meg! Hvis jeg skulle være så heldig å vinne hadde jeg valgt pakke nr 2. Leser din superfine blogg hver dag og takk for at du linker til så mange flotte strikkeoppskrifter!

    49. Jeg vinner aldri og det er sjelden jeg skriver kommentarer på blogginnlegg (svar på et tidligere innlegg du hadde), men det betyr ikke at jeg ikke leser blogger. Jeg vil bli kjempehappy om jeg skulle vinne garnpakke! Har planer om å strikke meg en Ravello i løpet av sommeren og Holst sitt garn er jo superdeilig!!!

      Krysser fingre og håper at jeg vinner 🙂

    50. Vil veldig gjerne være med i trekkinga på en superfin genser. ☺️Ønsker meg pakke nr.2😍

    51. Hei,dette mønstret har jeg,men ikke dristet meg til å bestille garnet🙊kunne tenkt meg fargekombinasjon nr 2😀hvis jeg skulle vært heldig å vinne. Jeg krysser strikkepinnene👍🏻😀

    52. Lekre gensere! Hvis jeg er så heldig å vinne, kunne jeg tenke meg garnpakke 2.

    53. Å ja❤️Så flott give away. Har strikket denne før, dessverre ble det ikke mange gangene genseren ble brukt før jeg klarte å ødelegge den i vaskemaskinen😞 Det var min første engelske oppskrift, noe jeg med mange kviet meg for, men den er veldig grei å forstå👍🏻 Garnet har jeg lagt min elsk på siden den gang😍 Hvis jeg skulle være så heldig å vinne spiller det ingen rolle hvilken for begge er fine. Tusen takk for at du og Holst garn lager en super give away. Flott torsdagskveld til deg😊

    54. Hei, følger bloggen din, men er ikke så flink på kmenterer. Men inspirert blir jeg. Skulle jeg være heldig, så kanskje 2.

    55. Hoihoi, her var det mange kommentarer. Du er nå verdens fineste og mest omsorgsfulle. Jeg vil gjerne vinne, og jeg sender deg en pm etter sommerferien om noe annet.
      Holstgarnet er deilig å strikke med. ❤️

    56. Det var en nydelig genser. Blir gjerne med i trekningen 😀 Har aldri prøvd dette garnet tidligere.

    57. Jeg har oppskrift til Ravello og noen nøster Holst liggende men det er liksom ikke i mine farger. Jeg ønsker meg derfor garn til originalfargene, men sier ikke neitakk til den andre pakken heller 😀

      Er dessverre ikke så blink til å kommentere på bloggen din, men leser det meste. Ha en super sommer 🌼

    58. Så utruleg flott! ⚘Skulle bli overlykkelig om jeg skulle være så heldig å vinne da jeg så gjerne ønsker strikke denne flotte genser i ett helt nytt garn☘…Fingers crossed😍

    59. Så fantastisk fint gjort av deg!!
      Eg likte veldig godt pakke nummer 2.
      Flott inspo, dette er jo den perfekte sommargenseren! ❤️
      Takk for at du deler!!

    60. Boka med oppskrift på Ravello,som er tilgjengelig på bibliotekene, heter Stripete strikk.

    61. Ja, her er det mange som har hevet seg på. Og det skjønner jeg godt. For en fantastisk premie. Du er god du Vibbedille. Mønsteret har jeg faktisk kjøpt tidligere. Så nå er det bare garn som mangler. Skulle jeg være så heldig og vinne, ønsker jeg alternativ 2. Krysser alt jeg har. Klem fra Signe.

    62. Ååå men det hadde vært kjekt å få prøve det garnet og oppskrift av den designeren 😊 ellers må jeg bare få takke for den gode/fine jobben du gjør 😊😊❤❤
      Håper vi går sammen på strikkehelg i år også, det var superkos 😊❤
      Ha en finfin dag 😊❤

    63. Pakke nr 2 hadde passet veldig godt til datteren min 😊 Hun elsker når jeg strikker til henne.

    64. Nydelig garn…jeg ønsker meg garnpakke nr2 til bursdagen min i jun8. Tusen takk for verdens beste strikke blogg. Jeg har fulgt deg i flere år.,

    65. Ravello er berre ein fantastisk gensar, hadde vore gøy med ein i fargekombo nr. 2 🙂

    66. En fantastisk flott genser, i et herlig garn. Ville valgt pakke to, om jeg skulle være såå heldig.. 💗

    67. Det hadde vært en drøm å vinne en av disse pakkene. Begge var nydelige, så umulig å velge en 😍. Det hadde dessuten vært et spark bak for å prøve meg på engelsk oppskrift 😂. Klem fra meg 😊

    68. Jeg vil gjerne være med i trekning!!! Denne genseren står på lista over skal strikkes…

    69. Mønsteret til Ravello ligg allereie i biblioteket mitt (og har lege der sidan du la ut dun ravello for leeeeenge sidan på bloggen din). Eg vil gjerne strikke denne i sommar og blir gjerne med i trekninga!

    70. Aldri strikket “skikkelig” genser, kun Skappel. Men det er absolutt på tide! Og kan engelsk, som du skriver er det bare å bruke YouTube eller spørre om råd 🙂 Hadde blitt kjempeglad om jeg vant, syntes begge to fargene var fine!

    71. For en flott give away! Jeg kjøpte oppskriften for en god stund siden etter å ha sett genseren i bloggen din (ligger på vent 😊) og det hadde vært helt topp å strikke genseren i fargene vist i alternativ 2, nyyydelige farger.

    72. Jeg elsker både Isabella Kraemer OG Holst. Pakke 1 hadde nydelige farger!

    73. Denne har jeg sett på flete ganger, å den er kjempefin! Elsker tynn ull 😍

    74. ååh, Ravello i fargepakke 2 hadde vært tidenes flotteste egoprosjekt 😍

      Ha en superduper Strikkesommer 🙂

    75. Holst er eit garn som eg har høyrt om, men ikkje prøvd. Liker å prøve nye garntyper..sjølv i m det ofte blir eit skjerf eller hue!
      Akkurat no har eg kjøpestopp på garn, skal bruke opp i allefall alt garn i mindre mengder. (Men det er lov å “få”! 😄😄)
      Likte begge fargekombinasjonene… så tusen takk om det skulle bli meg.

    76. Jaaa selvsagt hadde det vært supert å vinne Holst garn til en ravello 🥰 Var faktisk du som fristet meg til å teste holst garn for noen år tilbake 👍😁

    77. Hei! Jeg har problemer med å få postet kommentarene mine (har hatt problemer tidligere også), men prøver igjen.
      Nydelig genser som jeg har lyst å strikke i begge fargekombinasjonene. Har aldri prøvd garnet før, så det kunne og vært spennende:) Takk for en koselig blogg:)

    78. Etter å ha lest bloggen din regelmessig i noen år nå så har jeg virkelig fått lyst til å prøve meg på en del engelsk mønstre. Ravello står høyt min «to do» liste. Har kjøpt mønsteret men ikke garnet enda. Har veldig lyst til å prøve meg på Holst garn. Har veldig lyst på alle nr 2, da dette er farger jeg elsker.

    79. For en utrolig flott giveaway ❤️
      Hvis jeg vinner og hvis jeg kan velge ønsker jeg meg pakke nr 2! Det er nemlig mine favorittfarger 😍
      Så tenkte jeg at jeg måtte jo skrive noe mer enn bare hva jeg vil ha og da kom jeg på et innlegg du hadde for litt siden om hvilke blogger man leste, hvor mange og hvorfor.
      Jeg leser en blogg jeg og det er din ❤️ Husker ikke helt hvordan jeg kom over den, tror jeg googlet strikkeblogg bare 😂
      Men siden jeg fant den har jeg tittet innom jevnt og trutt!
      Jeg har aldri lest blogger før eller giddet å følge med fordi det ikke gir meg så veldig mye å lese hvem som spiser hva til middag, om den er sunn nok, hvem som sminker seg eller kler seg i det og det merket, hvem som reklamerer for masse som bare er tøys eller hvem som deltar i drama og intriger..
      Jeg ble ferdig med sånt når jeg var 18-20 år 😂
      Grunnen til at din blogg har fanget interessen min er jo først og fremst at vi deler verdens beste hobby; strikking ❤️
      Jeg elsker all nerdingen rundt selve strikkingen som strikkeblogger, strikkepodcast, strikketreff, strikkefestivaler, strikkemiljøet på IG og ikke minst alle strikkedingsene man nå får tak i 😍
      Håndfarget garn, strikkefasthetsmålere, maskemarkører, oppskrifter kjøpt på nett, prosjektbagger (gjerne håndlagde ❤️) strikkenett, strikkevesker, fancy etui til pinnene dine, ja alt mulig stæsj man kan velge å vrake i.
      Det er så utrolig morsomt å slå seg helt løs med hobbyen sin og nerde akkurat så mye man vil. Om det er strikketreff som er tingen eller håndfarget garn, håndlagde maskemarkører, håndsydde prosjektposer/bagger bestilt på Etsy, så gjør man det man selv vil for det er helt greit!
      Jeg tilhører forresten den siste gruppen, jeg elsker å nerde med strikkestæsj og kule prosjektbagger med enhjørninger eller Harry Potter på 😂
      Å det er her jeg synes noe av det beste med bloggen din kommer inn, du lar oss få følge deg i din hobby og strikkenerding, men du dømmer aldri noen for at de kanskje synes noe annet med strikking er gøyere.
      Du heier på alle som finner sin greie, du legger masse jobb i å finne oppskrifter som passer til alle, om de liker babystrikk, chunky strikk eller sjølvsagtstrikk.
      Å så er du dønn ærlig! Du sier i fra når du mener noen er gjort urett, når noe er feil eller du tør være åpen om at livet ikke alltid er en dans på roser.
      Alt dette til sammen betyr så mye for så mange, inkludert meg!
      På grunn av sykdom er jeg ikke så ofte sosial og orker ikke alle disse strikketreffene selv om jeg gjerne skulle vært med på alt! Det blir mange og lange dager i sofaen alene og da er det så godt å kunne få lov til å delta i det sosiale, men på mine premisser. Jeg kan være sosial via IG eller når jeg leser bloggen din. Det føles litt som å skravle med en venninne når hun forteller alt om dagen sin og det er så koselig!
      Å når du skriver om det som ikke er så lett så føler jeg meg ikke så alene, det er ikke bare meg som innimellom må være sosial hjemme fra sofaen.
      Jeg vet jeg burde vært flinkere til å legge igjen en kommentar her og der litt oftere, men selv det kan bli for mye på de verste dagene. Så jeg håper du vet at selv om det ikke alltid er så mange kommentarer på innleggene så har du likevel gjort noe positive og fint for andre ved å skrive det!

      ❤️

    80. Må nesten le, det var jaggu langt å skrolle for å finne skrivefeltet – her var det skikkelig respons 😂
      Hadde tenkt å ikke delta, for jeg har uansett ikke vinnerlykke, men så fikk jeg se genser nr 1 – og gosj den var fin 😍 Så her er jeg 😂
      Kos deg med alle kommentarer!
      Hilsen Margaretha Högström

    81. For en nydelig gave ❤️ Har aldri prøvd det garnet 😊 Jeg synes du har en kjempefin blogg som jeg gleder meg å lese men ikke like flink til å kommentere som jeg leser den ❤️

    82. Dette var 2 flotte gaver, heldige de som vinner disse. Begge er like flotte. Jeg er ikke den som er flink å strikke til meg selv, kanskje nå…😊

    83. Å! Ravelloen har stått på lista mi lenge. Fikk enda mer lyst å strikke den da jeg så ditt fargealternativ nr.2. Tidløs og fin genser. Krysser fingrene og håper på litt flax.
      Mvh Berit Volden

    84. Jeg prøvde meg på Ravello for noen år tilbake men skjønte ingenting. Kjøpte meg garn i fjor for å prøve meg på nytt, men har ikke kommet i gang. En samstrikk hadde vært topp. Har virkelig lyst på den genseren 😊. Pakke nr 2 var super fin. ToveRingerike

    85. Tusen takk for at du minnet meg på Ravello igjen. Den er jo bare sååååå fin! Holst har jeg enda ikke hatt den glede av å strikke av, i løpet av mine mange strikkeår, men jammen hadde det vært gøy å prøvd. Jeg leser bloggen din hver dag og liker måten du skriver på. Masse strikking og tips til mønstre i tillegg til at du er flink til å dele privatlivet ditt slik at det gjør det mer interessant å lese bloggen din. Vil tro at du likevel deler det du føler for, uten at du tenker at du må utlevere deg selv med hud og hår, he, he….. Ville bare si takk for ditt gode humør og for at du ønsker å dele din tilværelse med opp- og nedturer med alle oss andre. <3

    86. Super samarbeidspartner du har fått! Har strikket en Ravello tidligere, men da i andre farger enn de to pakkeløsningene som du har nå. Strikker gjerne flere Ravello’er, for lettere genser skal man lete lenger etter!
      Det er så herlig å lese bloggen din (den eneste jeg orker å følge fast), for du har så fin balanse mellom hverdagens små og store ting, betraktninger og strikking. Det er heller ikke noe minus at du ser så lyst på livet! 😄 Dagens små høydepunkter er å lese bloggen og evt la meg friste eller inspirere. Idag har jeg bestilt Sparrow garn til Linaria sommertunika som du har linket til tidligere. 😀

    87. Hei 🙂
      Ull er ikke tull! For en flott give away da. Om jeg blei den heldige vinneren, så kunne æ godt ha tenkt mæ garnpakke nr 2. Syns det var noen spennende farge kombinasjoner i den. Ha en fin kveld!
      Mvh Randi Danielsen

    88. Jeg har aldri strikket etter engelsk oppskrift før, men det hadde vært gøy å prøvd å strikke Ravello 🙂 Vil gjerne være med på konkurransen 🙂

    89. Å hoje min for en fin genser! Den kunne jeg jammen tenke meg – både å strikke og bruke! Har ikke hørt om den før, så det var bra inspo! Garnpakke nr 2 var det som først slo meg, men det er meget mulig garnpakke nr 1 er like fin. Artig blogg! Fortsatt fin dag ja!

    90. Dette hadde jammen vært noe for min datter. Har aldri strikka av dette garnet men det ser helt supert ut. Skulle det treffe på at jeg trekkes ut ønsker jeg meg fargekombo 2 . Er innom deg her titt og ofte, og på snapp hver dag. Kjempe trivelig blogg.

    91. Bloggen din er en fryd å lese.
      Og gosh for en premie…
      Har strikket en genser tidligere av holst…nydelig garn

      Fargeønske hvis en vinner…du får bestemme

    92. Dette er et uprøvd garn hos meg så det hadde vært spennende. Begge pakkene er jo veldig fine og skulle jeg være heldig så ville jeg vært like takknemlig uansett hvilken av de to 🙂

    93. Jeg liker fargene i begge pakkene like godt, og så liker jeg bloggen din enda bedre! 🤪

    94. Du introduserte meg for Isabell Kraemers design. Du ‘lurte’ meg til å kjøpe oppskriften på Ravello. -Så da mangler jeg vel bare garnet (nr. 2) da….. 😉

    95. Dersom jeg skulle være så heldig å vinne,ønsker jeg nr 2. Ha en fortsatt fin kveld eller natt er det vel nå.

    96. Hei. Fant bloggen din for ikke lenge sia, den e toppers. Skulle gjerne vunnet en slik flott garnpakke… Har aldri strikket etter engelsk mønster, men Google translate kan vel brukes på strikkemønstere og? 😅. Ha ei flott helg🤗

    97. Kjente på dette nydelige garnet for første gang igår, og for en genser!! Jeg ønsker meg nr 1😊

    98. Denne genser har jeg lenge tenkt på å strikke. Blir jeg ikke den heldige vinner av garnet ( garnpakke nr 1), så må jeg nok bestille det selv 😊

    99. Åååååå……. Den var lekker. Ønsker meg pakke nr 2 hvis jeg er så heldig å blir trukket ut.

    100. Ja takk. Strikker gjerne genseren fra pakke nr.2 jeg. Elsker garnet fra Holst.

    101. Den var knallfin.håper jeg blir den heldige vinnerenav garnpakke 2

    102. Hei. Knallfin genser. Er eg heldig å vinn ønsker eg farge valg 2. <3

    103. Er svært gjerne med på denne trekningen! Og garnpakke to ser flott ut!

    104. Oh, nydelige farger begge to! Skulle jeg vinne så er nr 2 favoritten!
      Ha en fin helg!

    105. Hei😀jeg elsker bloggen din, samler opp noen dager og leser da flere innlegg om gangen. Da koser jeg meg😀jeg har veldig lyst å vinne. Har faktisk aldri sett ett Holst garn i virkeligheten. Så det hadde jo vært fantastisk. Er ikke så flink å strikke, så det enkleste passer nok best for meg. Strikker hele tiden, men bare enkle ting. Sånn er det å være kronisk syk, vil mye men klarer det dessverre ikke alltid. Ha en fin dag😀. Hilsen Laila Hekland .

    106. Ravello har jeg hatt lyst til å strikke en stund, men andre prosjekter har kommet foran i køen. 😀

      Om jeg vinner vil jeg gjerne ha original fargene.

    107. Denne har eg “sikla” på i årevis! Men har vore skeptisk til engelsk oppskrift. Men nå får det stå til! Begge fargekombinasjonane er fine, men om eg skulle vinne, vel eg den lilla.
      Berit Listog

    108. Denne har jeg hatt lagret siden i høst tror jeg, er en nydelig genser. Har også vært innom å sett på holstgarnet flere ganger, men det er så mange fine farger å velge mellom. Har heller ikke prøvd holst garn ennå, så kanskje dette er anledningen? Om jeg skulle vinne ønsker jeg meg garnpakke 1. Mvh Astrid Nygårdshaug

    109. Flotte farger begge to så begge er like velkommne vis jeg vinner. Takk for en flott blogg som jeg får lov å følge.😀🌹

    110. Denne har vært på to-do listen min lenge. Uten at farger har vært noe som er tenkt over ennå. Orginalfargene ser jo flotte ut, så den pakken hadde jeg ikke sagt nei takk til:)

    111. Ravello har stått lenge på ønskelisten over ting jeg vil strikke. Pakke nr 2 var jo bare helt meg så hvis jeg vinner er det den jeg kunne tenkt meg😍

    112. Jeg synes det er så fantastisk at du klarer å holde oppe aktiviteten på bloggen din fortsatt! Min blogg sover omtrent, men så er det vel fordi jeg er alt for lite på 😊 Flott Give Away, hadde vært supert å vinne på denne. Den lilla pakken var utrolig flott, har ikke sett den varianten før. Vi sees igjen, og hold tante gal lenge framover 👍

    113. Ravello er en genser som helt etter min smak, syntes at orginalen hadde vært helt super 🙂

    114. Så fine gaver. Begge disse er like flotte så valget står jeg over. Er jeg en heldig vinner tar jeg det jeg får. Har ikke prøvd meg på Holstgarn ennå. Utsalget var selvfølgelig sommerstengt da vi var i Danmark, men håpet om å stikke innom å hamstre er tilstede. Blir ikke det samme å handle etter et fargekart. Har noen prosjekter i det garnet på ønskelisten.
      Ønsker deg og dine en flott sommer.
      Mvh.
      Liv I. Andersen

    115. Hei, ønsker meg pakke nr 2, dette er ikke farger jeg bruker til vanlig så dette kan bli spennende. Jeg har hatt Ravello lagret i favoritter på Ravelry lenge nå og jeg har akkurat kjøpt mønsteret for noen dager siden, tro det eller ei. Koser meg med bloggen din hver morgen før jeg går på jobb, en fin start på dagen 🙂

    116. Ja takk til pakke nr 2 🥰❤️ jeg har oppskriften allerede, har ikke kommet meg til å kjøpe garn til dette lekre plagget 🤩

    117. Hei
      Jeg må jo bare legge inn en kommentar, på så fine garnpakker du skal gi bort. Ha en fin helg! Hilsen fra Tonje Brink

    118. Eg ønsker meg veldig den med rødt. Har mista 30 års oppspart garn. Mønster. Alle pinnar og duppedittar etter at huset mitt vart raida.
      OG alt eg har strikka og hekla igjennom heile livet 😢
      Så eg fortjener den 😍 Og det er ikkje ofte eg seier høgt.
      Uansett 😉 Sikkert andre som og fortjener den 😉
      Men eg puster og lever likavel og ønsker alle ein god sommar 🌞

    119. Super flot. Jeg vil gerne overraskes med hensyn til farvevalg. Mvh Tina, Danmark

    120. Flotte farger i begge pakkene men jeg ønsker pakke 2. Takk for at du sprer så mye glede og inspirasjon rundt deg.

    121. Takk for en super blogg som gir mye inspirasjon til oss som liker å strikke. Har aldri strikket ned Holst supersoft før. Det skulle vært fint å prøve garnet på en så fin genser.

    122. Eg håper eg vinner, selv om det aldri skjer. Pakke NR 2 e den som e mest meg men syns den første også e fin 🙂 takk for masse go strikke inspirasjon.

    123. Så nydelige gensere 😊 Hvis jeg blir den heldige vinneren så blir jeg veldig glad for garnpakke nr. 2 💕 Jeg har aldri tidligere strikket en genser etter en engelsk oppskrift eller strikket med Holst tidligere, så for meg har det vært som å få et kinderegg hvis jeg vinner. Tre ting på en gang 😍

    124. Å vunnet pakke ne 2 har vært suverent! Har hatt strikkepause i lang tid men er nå kommet i siget igjen.
      Du har fantastisk flotte premier på dine give away.

    125. Det garnet så ut til å være godt å strikke med,og så mange fine farger å velge mellom💞

    126. Denne genseren syns jeg er kjempe fin. Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg nr 1:)

    127. Ravello er fin. Jeg har strikket meg to og strikker gjerne flere. Og Holst-garnet er deilig.

    128. Ravello e bare sååå lekker. Om æ e så heldig og vinn ê det uansett korsn farge det blir.
      Klem

    129. Takk for mange fine ideer. Heier på deg! Vil gjerne være med i trekningen. Har aldri prøvd dette garnet, så det hadde vært fint. God helg til deg og dine. Sølvi

    130. Kanskje det er denne som skal til for å finne strikkegleden igjen etter et strabasiøst år.

    131. Den hadde jeg planer om å strikke en gang , kjøpte oppskrift også, men kom ikke lenger 😂 kanskje tiden er inne for en Ravello nå !

    132. Så flotte premier!! Om jeg skulle være heldig, ønsker jeg meg nr.1, men begge er like fine!

    133. Å for en fin genser og hvilke farger😍og om eg sku være så heldig å vinne er det samme hva farger eg får❤️. Har fulgt bloggen din i mange år og det er så kjekt å lese om det du skriver. Setter stor pris på at du deler mønstre og ideer med oss. I de siste årene har livet vært tøft for min familie. Først fikk eg kreft og heldigvis har behandling hjelpt og eg e fri for dritten👍🏻. For noen uker siden mistet vi vår datter som valgte å avslutte livet for angsten for å leve ble større enn angsten for å dø❤️. Men gjennom håndarbeid klare eg å takle sorgen😢.Din blogg komme eg til å lese til du slutter å skrive det er den eneste bloggen der ute eg lese😘

    134. Så snill du er som ordner til en Giveaway 😀 Skulle jeg bli den heldige så ville jeg svært gjerne ha pakke nr 2. ❤️

    135. Nydelig genser 😊 kunne ønsket meg å vinne pakke nr 2 og prøvd dette garnet du snakker varmt om 😊 takk for inspirerende blogg
      Mvh Kari

    136. Egentlig gidder jeg ikke kommentere på sånne konkurranser, for jeg vinner ikke likevel. Men så har du “hjernevasket” meg nok til at jeg nå sitter og strikker Ravello i Viking (gammel) Bjørk 😂 Så da ønsker jeg meg Holst Supersoft til en til. Så jeg ønsker meg nr 2. Tror jeg. Vanskelig valg altså!

    137. Gjerne pakke nr.1 – garnet ser helt nydelig ut. Takk for kjekke oppdateringer fra deg.

    138. Ja takk. Hadde vore kjekt å vunne. Vinner eg er det samme hvilken farge.

    139. Nydelig genser. Begge er lekre, men synes pakke 2 er finest. Nydelig garn.

    140. Hei!
      Jeg ligger på etterskudd på lesinga av bloggen din, men etter som det var så lang frist på denne, kan jeg jo slenge i vei en kommentar likevel 🙂 For nå har du gitt meg skikkelig lyst til å prøve å strikke noe i Holst supersoft, og denne genseren er jo så enkel og fin (og allerede lagret som favoritt på Ravelry). Takk for hyggelig blogg som jeg ofte koser meg med et par “kapitler” av til frokosten. Ha en fin dag!

    141. Den genseren er fin! Ønsker meg nr 1. Og så syns jeg det var skikkelig kjipt å lese at du er utestengt fra Facebook. Hva tenker folk på??? Får håpe du kommer deg på igjen uten for mye plunder! Lykke til!

    142. Syns begge pakkene er like fine. Viss eg er heldig og vinn blir eg kjempeglad.

    143. Den genseren har jeg ønsket meg lenge 😀 garnet har jeg aldri strikket med, men har lest hvor mye du liker det så det hadde vært kjekt å prøve 🧶🧶

    144. Flotte strikkepakker.Ønsker meg nr 2 hvis jeg skulle være så heldig.

    145. Spennende….denne har stått på ønskelisten min lenge,så tenk om jeg var så heldig å vinne pakke nr 2 💖

    146. Åhhh, lekker! Har aldri prøvd garnet, ønsker meg pakke nr 2. Nydelige farger!

    147. Jeg har vanskelig for å bestemme meg, men pk 2 er litt mer mine farger. Takk for en innholdsrik blogg!

    148. Holst supersoft er blitt mitt favoritt garn og det er takket være deg og bloggen din 🙂 Så jeg vil veldig gjerne være med i den flotte konkurransen din. Begge fargepakkene er så fine. 🙂 Takk for alt du deler av inspirasjon og tanker med oss heldige lesere 🙂

    149. Fin blogg du har 🙂
      Kjempefint mønster, og fine farger på begge modellene.

    150. Hvis jeg er så heldig at jeg blir trukket ut, ønsker jeg meg pakke 2.

    151. Flott blogg som eg får mykje ut av. Fortsett med dette – du er flink 💕 du inspirerer ! Om eg blir trekt, er det garnpakke 2 eg falt for 😁

    152. Tusen takk for en kjekk, fin, morsom og ærlig blogg! Jeg har fulgt deg i mange år, men har (dessverre) ikke vært så flink til å kommentere enten det jeg har lest har vært «godt eller gæli» (Om du forstår meg rett 😁)
      Ravello er så fin! 😃 Skulle jeg vinne ønsker jeg meg pakke nr.2.

    153. Jeg kunne godt tenkt meg å prøve dette garnet, er helt nytt for meg😉 leser bloggen din jevnt og syns den er koselig å følge. Inspirerende👍

    154. Så flotte genser. Jeg ønsker pakke nr.2 om jeg skulle være så heldig å bli trekt ut 😁

    155. Hei hei virkelig flott genser ønsker fargekombon2 om jeg er så heldig ❤️❤️ håper alt er vel m deg og dine

    156. Hei, kjempefine gensere, skulle gjerne ha prøvd å strikke med Holst garn. Trur det vert vanskeleg å velge, begge er like fine og skulle eg være så heldig å bli trekt ut vert eg glad uansett farge😀.

    157. Ravello er en nydelig genser som jeg har ønsket meg lenge, men har slått det fra meg hver gang da jeg ikke har kropp til en slik type genser. Men nå er jeg i gang med en livsstil-endring og skal slankeopereres til høsten, så forhåpentligvis vil en slik genser passe meg om et par år. Men hvorfor ikke strikke den allerede nå, og henge den opp som motivasjon? F.eks fargepakke 2 hadde vært noe, så jeg krysser fingre alt jeg kan og håper at jeg vinner 😀

    158. Jeg pleier aldri å delta på sånt, men dette må jeg bli med på. Holst garn har jeg aldri strikket av.

      Jeg liker best alt 1

    159. Hei😊 Slenger meg på jeg, synes alternativ 2 er finest. Aldri stikket noe av det garnet. Fingre og strikkepinner er krysset😉

    160. Åhhh Ravello er så fin. Har en men ønsker flere. Holst garn er så digg å strikke av.

    161. Hei Gro Vibeke.
      Så flott GiveAway:). Det har du nesten alltid, selv om jeg ikke alltid melder meg på. Denne gangen har jeg vært veldig i tvil, skal/ skal ikke. Så jeg tenkte jeg skulle skrive litt mer enn at jeg ønsker versjon 2 :).
      Jeg husker ikke når jeg begynte å lese din blogg, men det er flere år siden. Jeg søkte vel på strikkeblogger og så var din en av de som dukket opp. Flere av de jeg fulgte har gitt seg nå. Da jeg hadde lest bloggen din ble jeg litt nysgjerrig på deg og hva du hadde gjort tidligere, så jeg bladde meg frem til begynnelsen. Hadde lesestoff da en stund:)). Mye koselig, mye interessant og noe til ettertanke. Ikke alt jeg var enig i men det er jo bare sånn det skal være og fortsatt er. Jeg koser meg med bloggen din hver dag, når jeg er bortreist har jeg masse å ta igjen og det er like kos hver gang.
      Du introduserte meg for uavhengige designere, både norske og utenlandske, kjempespennende. Det hender fortsatt jeg strikker fra garnprodusenter men det er lenge siden sist. Det blir fra bøker eller oppskrifter hentet på nett. Og jeg har gjennom strikkebloggene fått kjennskap til andre garntyper enn de har i min nærbutikk, mye av det garnet er jo nydelig å strikke med. Så bare fortsett du, Gro Vibeke. Spre din glede for forskjellig strikk, garn mønsterdesignere og annen hobby og hverdagsliv. Vi er mange som har stor glede av det. Tusen takk.
      Klem fra Merete

    162. Jeg vil gjerne være med i trekningen og ønsker pakke nr.2 hvis jeg skulle være så heldig å vinne🥰. Det blir i så fall min første strikka genser 😮, så er spent på om jeg hadde klart det😬

    163. Hei,
      Herlig blogg. Jeg leser ikke hver dag og har vel bare kommentert et par ganger tidligere. Men henter så myyye inspirasjon fra alt du legger ut. Jeg har garantert fått dobbelt så lang strikkeliste.. Og det var fra deg jeg oppdaget Isabell Kraemer og ikke minst Holst supersoft. Denne trekningen vil jeg veldig gjerne være med på og skulle lykken være med meg vil jeg gjerne vinne den med fargene Plum, Sloe og Nougat. Tusen takk som skjemmer bort leserne dine (meg).

    164. Jeg synes begge pakkene var kjempefine. Å vinne en ville være helt toppers!
      God sommer!

    165. Hei

      Jeg har aldri strikket med det garnet før, men jeg har veldig lyst å prøve. Kanskje jeg har flaks på bryllupsdagen vår i dag:-)

      Du har en inspirerende og koselig blogg som jeg gjerne leser. Du er så flink å finne varierende oppskrifter og temaer. Ønsker deg en riktig god sommer, håper varmen kommer snart.

    166. Hei, for en flott gave da 🙂 Jeg elsker rødt så garnpakke 1 hadde jeg ønsket meg.

    167. Så fine gensere. Har ikke strikket av dette garnet før, så det kunne jeg virkelig ha tenkt meg… Gjerne pakke nr 2. Ønsker deg en flott dag!

Siste innlegg