Er du en nerd? Da er dette teppet for deg

Designet av Nathan Taylor

 

Er det noe eg ikkje er så er det en matte-nerd, men i andre tilfeller er eg muligens litt nerd…Selv om eg ikkje er begeistret for matte, så elsker eg jo å dille og dette lappeteppe er i så måte fullstendig perfekt for MOI!

“If you love maths, or have someone in your life who proudly identifies as a maths geek,
this is definitely the pattern for you!”
– Sitat designeren

 

 

 

Designet av Nathan Taylor

 

Så ja, hvis du er lei av de enkle/kjappe lappene som me alle har strikket eller heklet gjennom tidene så er jo dette neste steg vil eg si 🙂 SÅÅÅ gøy!! Muligens litt utfordrene på de 2-3 første, men så tror eg det bare er å slenge beina på bordet å kose seg under pleddet 🙂 Garn? DK-tykkelse står det i oppskriften og det opplyses om ca 100 m pr 50 gr så her er det rom og muligheter for de fleste garntyper vil eg si 🙂 For all del bruk et garn som kan leve i mange år og som gjerne kan vaskes også…uten at det slites ut. Skal du første legga sjela de i et teppe så la det nå få leve i generasjoner – Tenker eg

 

WHERE THERE NEVER WAS A HAT
Bildene over
Str 174 cm X 208 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

 

Her om dagen tegnet eg DETTE BILDET….I går fikk eg den ene svartboka mi i posten sammen med de hvite pennene….så ja, da måtte eg teste å tegne det motsatt, altså på svart ark. Å ja, det tar litt tid, muligens for mye tid på noe som har 0 nytteverdi….men altså; Må alt man gjør eller lager ha så stor nytte da? Kan man ikkje bare gjøre det fordi det er gøy i gjerningsøyeblikket?? Eg ser jo for meg flere muligheter på noe eg kan tegne så eg klikket hjem noen flere sånne Gelly Roll penner i andre farger enn hvitt….Hvis du f.eks kjeder deg og trenger at tiden skal gå litt fort, kanskje du venter på noe? Vel, da kan dette være noe for deg, tiden vil fly!

Tenkte eg skulle komme meg tidlig ut på handel i dag, skal gjøre den alene og da går det kjapt som regel 🙂 Skal hente Amira på flyplassen i ettermiddag og da er det greit å få unna helgehandelen først. Hører rykter om priskrig og forventet trafikkkaos(?) så greit å bare bli ferdig. Skulle ha vært ute på Skjæveland for å kjøpe rødbeter, men får se hvor langt eg kommer 🙂 Ellers?? Vel, fikk mld om at det er levert en pakke fra Temu (HAHA) i postkassen…Den er eg litt spent på for eg tenkte å teste noen støpeformer!! Hvis de er bra kan det bli noen kjekke figurer 🙂

 

 

 

HA EN FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Råstilig teppe. Virkelig noe å bryne seg på, men en utfordring er bare sundt.
      Nå synes jeg du er streng mot deg selv når du sier krusedullene dine er null nytteverdi. Lag kort eller små bilder. Noe å ha med på messe til høsten det. Små signerte kunstverk.

Siste innlegg