Heldagsjobb!

 

Når du har lite å gjøre…liksom...Tenkte at dette var easy peasy.…vel, som overskriften sier; DET TOK HELE DAGEN! 3 forsøk ble skrotet og akkurat nå ser eg jo et lite felt som skal være svart er hvitt! Gi meg styrke!  Ser du “feilen”!?? Men takk og lov at det ikkje var omvendt, da hadde det gått i søpla *ler* Tror det er på tide eg kommer meg ut på tur ass….magen kjennes bedre ut, men takk og lov for skikkelig iskaldt vær så da har det vært litt greit…

 

 

 

Så ja, et aldri så lite kunstverk derane, på en mandag og greier! Tror eg skal plukke opp strikketøyet nå
og koble av i hodet frem til eg stuper i seng! Venter en pakke fra Temu (Haha, ja eg også!) Den skal bli levert i natt så kanskje den dumper ned på trappa før eg legger meg!?? Spennende!

 

Men du?

 

 

 

SOVE GODT OG GOD NATT

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer

Siste innlegg