Er du glad i et varierte prosjekt? – Gratis Oppskrift

Designet av Susan’s family

 

Dette er absolutt et prosjekt eg VET eg hadde koset meg med, ikkje nødvendigvis ei pute eg hadde brukt kanskje, men å lage denne hadde eg elsket! Anyway, ei pute som dette kunne vært fint i sofaen ute på terrassen!
Dessuten er eg veldig glad i solsikker ♥

 

Designet av Susan’s family

 

Her kan du virkelig få lekt deg med heklenåla, blir jo nesten som Freehekling!
DET er gøy, ja for det har eg faktisk heklet en del av!

 

 

Designet av Susan’s family

 

Tenker at dette kan blir et herlig sommerprosjekt! Bruk opp det du måtte ha av rester før du skal shoppe garn
og bunkre opp til en lang vinter…Ja for den kommer vettu MoHaaa

 

SUNFLOWER PILLOW COVER
Bildene over
Str 43 cm X 43 cm
Gratis Oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I dag er været tilbake til normal…Kuling, regn og under 20 grader. Vanligvis står det gjerne f.eks 20 gr føles som 14, ikkje sant? I går sto det 27 gr, oppleves som 28…Ok, aldri opplevd det den vei!? Uansett, liker best når det er en temperatur som er god å puste i, litt friskt er bra. Hørte lite til alt lyn/torden som var meldt i går!? Hmm
Amira, Eirik og eg fikk et par herlige timer på hytta til søs…

 

 

Me plukket rips og STORE sukkererter…

 

 

 

…ble også underholdt av en veldig sulten sommerfugl 🙂

 

Vel vel, det er fredag og eg trooor eg skal bruke den til å gjøre litt hjemme?? Får se vær/vind an, kanskje eg tar meg en tur ut senere – Skal uansett på posten i løpet av dagen! Det kommer garn til meg! Woop Woop!

 

 

 

HA EN FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg