Er du glad i katt? – Da er dette for deg

Designet av Stone Knits

 

Dette må jo være en katteelskers drøm? Det er i allefall de fineste kattesokkene eg har sett, grunnen er fordi de er litt morsomme – De prøver på langt nær å være ekte 🙂 Slike kattesokker kunne eg fint brukt, eg har jo tross alt en katt og han er eg veldig glad i, kunne hatt sokker med kun svarte katter på:) Nå har jo eg så lenge eg kan husket ønsket meg en hund, men en katt er et godt alternativ når det ikkje lar seg gjøre.

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Sokkene er strikket i “vanlig” sokkegarn, for meg vil det si 400m/100 gr —-> Tynt altså, og med
strikkepinner 2,5 mm. Da er spørsmålet; Trenger du et par kattesokker? Klart du gjør! 🙂

 

HERDING CATS SOCKS
Bildene over
3 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag og sola skinner fra skyfri himmel! Været er crispy så ja det er kaldt, et par minus i allefall og ca 2 cm snø. Egentlig et perfekt turvær, men me må ut å handle litt så eg får se hvor lang dagen blir først 🙂 Det er meldt samme strålende vær i morgen, så kanskje eg må få til en tur da? Har sett meg ut ei rute eg kunne tenkt meg,
ca 7 km så det hadde vært bra 🙂

Men altså, først ut og så hjem å rydde litt. Nå er eg på siste planet- Snart ferdig og så er det bare sola igjen 🙂
Blir bra dette her!

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Kjøpte mønsteret før jeg rakk å tenke meg om🤭 Det var jo kult😁 Kjenner mange jeg kan strikke det til, og i år har jeg planer om mye sokkestrikk! Det er jo også et fint resteprosjekt om man gjør som på bildet og har forskjellige farger på katteradene🙂

    2. Så lekre sokker 😍 Har desverre ikke katt lengre. Elsker katter God helg

Siste innlegg