Er du snill med håret ditt?? -Rabattkode!

Reklame | Grønnestad Hårklinikk&Frisør

 

Ahaa i dag var eg hos frisøren og det er som alltid like nydelig! Deilig å få klippet vekk litt av det som er for mye
og ikkje minst å få barbert nakken! Gudene skal vite at håret mitt har gjennomgått denne sommeren! 99% av alle turene me har gått har vært i full sol og me vet jo hva som kan skje da? Ikkje sant...Håret kan bli veldig tørt, mitt får også blonde striper noe som i og for seg er litt positivt med tanke på at noe helst vil være grått 🙂 Etter hvert fant eg ut at det kunne vært smart med noe på hodet, så caps og bandana blir flittig brukt….Noe som igjen gir meg skikkelig spikerkrøller!! Takk og pris for Torhild på Grønnestad Hårklinikk&Frisør som holder meg med gode hårprodukter så er det easy fix å få de myke krøllene tilbake ♥

 

 

 

 

De 3 siste årene er det disse produktene eg har brukt +
en annen variant av O`rising

 

 

 

 

Det siste året har O`rising 3Action vært fast i dusjen! Extra god til mitt hår som både har litt farge + en haug med krøller 🙂 Sammen med denne shampoo`n bruker eg også O`rising 3Action Maschera som er en maske,
den har eg i håret i ca 10 min mens eg dusjer ferdig før eg skyller den ut 🙂
Begge produktene er veganske – Duft svalt og herlig!

 

 

 

Helianthis Hair Pack har eg brukt i nesten 3 år! Den kan brukes som “vanlig” balsam (La den virke noen minutter) eller du kan tørke håret litt, klem den denne godt inn og pakk håret inn i et håndklede i ca 20 min. Den retter opp alle feilene man gjør med håret! Er håret dødt og livsløs så fikser den det og håret blir så mykt og godt 🙂
Neste dusjen eg tar blir det hårkur på meg og håret mitt.

Dette er da mine produkter og de kan eg anbefale på det varmeste, men det er mye annet godt også i NETTBUTIKKEN til Grønnestad Hårklinikk&Frisør. Fikk spørsmål om eg ville gi bort en Rabattkode i dag
og DET liker me jo!? Ikkje det?  Dvs at uansett hvilket produkt du velger deg får du 30% hvis du bruker
Rabattkode: “vibbedille” 🙂 (Koden går t.o.m 31/8-23) En ting er i allefall sikkert og det er at håret vårt trenger
litt omsorg nå når sommeren er på hell.

Sånn på tampen må eg også anbefale Hudpleieproduktene!….O`la la! Eg har brukt de siden før jul og nå må eg straks ha litt påfyll – Ja så bra er den! 🙂 Alle produktene finner du i Nettbutikken.

 

Vettu ka eg skal nå?
Vel, Ine og eg har hatt oss en kjapp tur rundt Store Stokkavann nå i ettermiddag og som alltid var det sol hele turen! Da må det litt is til før eg setter i gang med Cernit og knaing her på Hobbyrommet.

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg