Er du venn med en golfer?

Designet av Wendy Gaal

 

Dette er ikkje bare en gøyal (jule)gave, men også praktisk (Nyttig?) – Spesielt til en som spiller golf, ja om du kjenner noen? Føler de fleste kjenner en, eller vet om noen som spiller golf? Hmm mulig det er mange av de akkurat rundt her for det ligger en golfbane rett der borte *Peker*. Uansett, eg syns i allefall at synet av en gjeng apekatter som blir dratt bortover er ganske så morsomt!

 

 

SOCK MONKEY GOLF CLUB COVERS
Bilde over

 

 

 

 

 

Designet av Wendy Gaal

 

Du trenger ikkje vær golfler for å bruke disse sokkene da,
de er for alle uansett hvilke hobby eller sport du bedriver 😀

 

SOCK MONKEY SOCKS
Str Dame/Mann

 

 

 

 

Designet av Wendy Gaal

 

Fin gave dette også: Pulsvotter OG ei lue – Kjør på sier eg bare! Disse vil eg har selv også!
Strikket i litt halvtjukk merino på pinnenr 4 så dette går kjapt 😀

 

SOCK MONKEY STOCKING CAP AND MITTS
Votter + Lue
Far str barn til Voksen Large

 

 

 

 

Designet av Wendy Gaal

 

En morsom “greie” til de fleste bokser og flasker! Kan jo gis sammen med “sokkene” til golferen,
ja for jammen kreves det iskald drikk når det er blir for varmt ute på greenen.

 

SOCK MONKEY KOOZIES
Flere størrelser

 

 

* * * *

 

 

 

YES! I går monterte Amira opp Phillips Hue spottene mine og NÅ ble det skikkelig lys skal vites! Nice! Hun monterte også Vegglader så nå har eg virkelig orden i de ledningene som før bare har slengte på gulvet…men
B O K H Y L L A har ikkje hørt noe fra…ENNÅ! Kjenner på det ja at eg kunne tenkt meg å få den i hus nå for hvis ikkje må eg tenke ut en annen plan for alle strikkebøkene…sukk!

Planen min er nå bare å fortsett å rydde, men før eg kan komme i mål med alt må flere hyller opp på veggen. Amira kommer en tur her i morgen så me får sikkert noen på plass da. Dib har planer om telttur i dag, så rett foran meg her i stua henger det? Jepp, akkurat, et rimelig stort telt! Hadde det ute til luftig i går, men det måtte jo inn før natta. Blir jo interessant å se når dette skal ned i en liten “pølse”pose!

Vel vel, eg får jo bare starte denne dagen da…

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg