Et Blikkfang – Strikkeoppskrift

Designet av Hunter Hammersen

 

Det er mange flotte luer der ute, men denne her altså? O`la la!! Spesiell og skikkelig flott spør du meg – Noe man gjerne ikkje ser hver dag 🙂 Tenkt deg alle de variantene du kan strikke her basert på garnet du velger?
Mmm flerfargede hesper kommer endelig til sin rett kan du si!

 

 

 

Designet av Hunter Hammersen

 

Som vanlig er det det tynne garnet (ca 400 m/100 gr) som er i aksjon. Lua har flere strikkefastheter, noen som også vil gi deg flere størrelser 🙂 Oppskriften forteller deg også hvordan du strikker en flerfarget og hvordan du strikke en ensfarget lue, er visst ikkje helt bare bare om eg skjønner designeren riktig 🙂
Det er bare å sette i gang å teste det ut.

 

CONSTELLATE
Bildene over
5 størrelser og 4 strikkefastheter

 

 

 

* * * *

 

 

 

Nok ei natt med lite søvn…oppspiste føtter er søren ikkje bare bare under ei lun dyne…Klør sånn inni hamparæva! Sto opp halv 7 og var så absolutt ikkje fornøyd med antall timer…4 er så alt for lite, i dag blir det nok å kapitulere en time på sofaen.…Skal ned på posten en tur, en pakke til meg og flere skal sendes! Mulig du har fått det med deg, men eg har satt i gang Julen her på bloggen Ho Ho Ho Så hvis du har lyst å bli med å gi de beste julegavene svinger du innom HER å ser om det er noe for deg 🙂 Så langt må eg si meg fornøyd
og det er jo herlig å få ryddet litt!

 

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg