Et koselig prosjekt gjennom vinteren

Designet av Tinna Thórudóttir

 

Trenger du noe som ligger å venter på deg i sofakroken gjennom “mørketida”? Tja, da kan jo muligens en CAL (Samstrikking) være noe for deg? Det kan være et større eller mindre prosjekt, alt etter hva du velger å hekla.
Går du for et teppe, ja så kan du potle med det til det begynner å lysne igjen 🙂
Samtidig som du kanskje får lært deg en ny teknikk?

 

 

 

Designet av Tinna Thórudóttir

 

Eg kan garantere at du kommer til å kose deg, man skal ikkje undervurdere heklenåla ser du! Her kan du nesten trylle, eller “male” som eg pleier å si…Føler at det er det eg har muligheten til om eg hekler med flere farger – Så enkelt! Vil jo dog anbefale å gå til anskaffelse av ei skikkelig god heklenål før du begir deg ut på et større prosjekt…Kjipt å få senebetennelse i høyrehånda når det strengt tatt er unødvendig 🙂

 

HAPPY CAL
Bildene over
Str? Samma det!

 

 

 

* * * *

 

 

 

Se der ja, nå er uka i gang! 6 grader ut og klager ikkje. Er glad så lenge det ikkje er is eg 🙂
Uansett skal bilen leveres inn i morgen og nye vintersko skal på!

Sitter i grunnen å lurer på OM eg skal lage enda en porsjon med Pikekyss…? De boksene eg skal pakke de i rommer litt mer enn eg trodde og så er da spørsmålet: “Hmm tro om dette er salgbart da??”
Hvis ikkje blir det mye sukker her i huset!! *ler*

 

 

 

HA EN STRÅLENDE MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram

Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg