Et lite sidesprang…Gir bort en stor eske.

 

Det var i jula det poppet opp det eg kaller for jallareklame på Facebook og eg bare klikket det hjem, syns det så fint/kjekt ut, og hvis det nå ikke skulle komme frem var det ikke en formue. Syns egentlig det er kjekt
å potle med, men det kommer ikke til å bli noen hobby ut av det. Ble noe glorete i forhold til min smak,
men nå fikk eg de akkurat ferdig (Var lei av å ha de liggene her på skrivebordet)

 

 

 

 

6 glassbrikker var det i pakken så ingenting å si på verken mengden eller noe, de er jo fine...Jaja, nå fikk eg ryddet de bort fra “synet” mitt. Satte de inn på bordet i stua eg, de glassbrikkene me bruker der nå har sett sine beste dager *ler* Litt “glam” må til!

 

 

 

 

Vet i grunnen ikke hva prisen ligger på når det kommer til Diamond Painting,
eg betalte ca 200 kr for denne pakken inkl stativet 🙂

 

 

 

 

Anyway, for et par år siden ville en av mine sponsorer at eg skulle teste ut Diamond Painting så de sendte meg diverse, noe var sånn småting til jul og de har eg laget. Av større ting valgte eg meg en stor Flamingo…Trodde eg...I dag da eg fant frem eska for å sjekke den ut var det jo ikke en Flamingo!! Eg kommer ALDRI til å lage dette bildet, selv for meg blir dette for dillet. Men ok, hvis du vil ha det, så skal du få det gratis mot at du evn betaler porto hvis det må sendes. Eska er over 50 cm så det må evn sendes som stor Norgespakke (Kr 135,-) Send meg en SMS (93899225) i så fall. Første man til mølle der altså….

 

Dette er nå gitt bort 🙂 

 

 

Det er på tide eg finner frem strikketøyet nå, eg har bedrevet med klesvask, men nå er det kveld. Har vasket min første dundyne i dag, Dib sin, og når ruller den i tørketrommelen med en del sånne tørkeballer!
Krysser fingrene for at det blir vellykket 🙂

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra VIbbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. det var jo fine glassbrikker og bilde likte jeg også ,hadde jeg hatt plass på veggen hadde jeg tatt imot denne ,foor litt sånn potttel liker eg ,men hos meg er det 0 plass å henge opp ett nytt bilde ,du kan jo gi det til gjennbruk om ingen melder att dei vil ha det :=) ble ferdig med genser av holst garnet i går ,vaska den i dag så bilde kommer nok i løpet av veka ,mulig tirsdag på blooggen min

Siste innlegg