Et viktig innlegg gikk helt til topps!

 

Eg har blogget her på Blogg.no siden august 2016, i dag la eg bare inn et søk på Google Ananlytics for å se hva som har gjort seg bemerket i løpet av årene *spennende*. Hadde det ikkje vært for en bestemt kokk hadde eg tronet øverst 3.nov`20 *ler* Uansett, det var en lettelse å se at det faktisk var et VIKTIG innlegg
eg gikk til topps med 🙂 Virkelig en sak en brenner for 🙂 

 

 

3.november 2020
Innlegget er for alltid like viktig så det var jo greit med en liten påminnelse vil eg si.
Det døgnet der i november ble innlegget leste 20K ganger + sporadisk i bølger siden da

Nå er ligger Pterosaurus i press og eg er klar for
å kaste meg over en robust T.Rex!

 

 

HA EN SUVEREN
KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Så bra!! Jeg hadde et innlegg en gang i 2020 som tok helt av og det ble 100 000 på et døgn, topp tre mest leste blogginnlegg det året, etter det har jeg blitt målskive av du vet hvem i over 2,5 år. Ikke like gøy som din opplevelse 🐰

    2. Fint innlegg dette. Var innom igjen nå og leste kommentarene, Der var det jo enighet, men jeg regner med at innboksen din gikk varm men negative kommentarer den dagen. Trolla tør vel ikke ta kampen i full offentlighet.
      Stå på og kjemp denne saken for alle de som blir rammet og som knapt nok vet det.
      Klem fra Liv

    3. Desverre et stort problem det virker å være vanskeligere enn noensinne å bli kvitt.
      Kanskje ikke rart når det inne på strikkegruppen til et av våre store ukeblader nærmest oppfordres til deling av mønster , og iallefall godtas iom “de har jo faktisk blitt publisert i et blad en gang for lenge siden”

    4. Jeg måtte og lese innlegget fra november 2020 på ny. Så viktig at dette stadig tas opp og minner alle på opphavsretten. For meg er det helt ubegripelig at du får ubehagelige henvendelser for slike påminnelser. Men det stopper jo heldigvis ikke deg. 😅👏

Siste innlegg