Etterskjelv i Bloggverden…?

 

For de som for lengst har ramlet av dramaet som i flere år nå har utspilt seg i bloggverden vet nok muligens ikkje hva som skjer, kanskje like greit, men la oss nå HÅPE at det blir satt hengelås på årsaken en gang for alle. Egentlig er det jo feil å kalle det et etterskjelv for jordskjelvet som ble meldt 8.mars 2019, da en bok for uverdig til
å lese
, uteble totalt…? Mulig det ble noen krusninger inn Oslofjorden. Det var vel muligens det hele…?

At noen skal få lov til å herse (eller var det herske?) med andre på en måte som skaper så mye splid og kvalm er helt utrolig – I tillegg tjene penger på det? STORE penger skal me tro en veldig ofte publisert Whiteboard. Løgn, Løgn, Bedrag og atter bare Latterliggjøring ispedd en bunke med anmeldelser og saksøking av beste(?) sort i øst og vest. Bloggere skjelver i buksene og tør ikkje stå frem i frykt for hva som kan skje – ER DET SÅNN ME VIL HA DET? Nei, selvfølgelig ikkje, men det gjør det jo ikkje noe bedre at aktører innen Tv og Media gladelig fronter galskapen! ALT for KLIKK gjelder også her, koste hva det koste vil. Ja for galskap selger, ingen tvil om det! Trekker man seg litt tilbake å beskuer det hele på avstand kan man virkelig se hvor stor FLOPP og FIASKO det hele er….ER DET MULIG!?? Er du ikkje tøff nok, eller ikkje orker konsekvensene som garantert vil komme kan velge
å tie og bite det i deg, de feigeste stiller seg bak herskerinnen selv, jada, de blir en del av saueflokken og håper at noe av suksessen(???) drypper ned…. Saueflokken blir som en manipulerende ulmebrann i alt av kommentarfelt hvor den som prøver å si hvordan det egentlig er skal mer eller mindre trues til taushet. DET ER EN SKAM!
Det bedrives herseteknikk på et lavt lavt nivå…

Me er mange som har prøvd å si noe tidligere, ja i flere år nå faktisk, men hva skjer? Jo me blir blokkert i alle bauer og kanter, noen av oss blir utsatt for plott i håp om at me holder kjeft, men som du kanskje vet?
Det finnes alltid smutthull selv her om man ønsker å få med seg hva som skjer og det er ikkje ok
å verken true eller presse NOEN til taushet!

KVINNEGUIDEN er en av de som i lange tider har prøvd å påpekt mye av denne galskapen (Ja eg vet, det kan være en del usaklig der inne også, men la oss nå se på det litt større bilde) ALLE på Kvinneguiden er middelaldrende, halvfeite damer som lever på Nav og har intet liv- Det er det som blir brukt i forsvarstalene til de som føler seg angrepet av som oftes veldig saklig kritikk. Men jaggu har MANGE av disse kvinnfolka MYE rett og de har helt rett i sine antagelser (Uavhengig av sin livssituasjon) det er jo veldig tydelig nå. Eg har ved flere anledninger hevdet dette, men er man enig med Kvinneguiden – Ja da er man selvfølgelig en av de. EN av de = Middelaldrende, halvfeit dame på Nav. Mye av det som har blitt forutsagt på det forumet kommer for en dag, mye er allerede lagt MIDT PÅ bordet av bloggeren Mette Ask – All ære til henne for det. Eg har selv vært kritisk til Mette ved flere anledninger og grunnen til det har vært fordi eg har sett for mye av kurslederen, av ABIP kurset som Mette deltok på, i måten hun begynte å blogge på. Eg kan skjønne at Mette på det tidspunktet forsvarte det hele med nebb og klør, men ingen må si at hun ikkje ble advart. At hun ikkje hadde hørt om kurslederen og ville danne seg sine egne meninger og inntrykk er helt fair, men nå kan man se hva det har kostet, og det er ikkje bare snakk om penger. En dyr erfaring vil eg si, men eg håper for Mette sin del at dette blir ryddet opp i på en ryddig måte. Har mine tvil da,
basert på tidligere erfaringer med denne såkalte kurslederen…

PLUTSELIG dukker det, for meg i allefall, opp en haug med nye(?), i allefall ukjente brukere inne på Kvinneguiden som mener både det ene og andre! (Saueflokken i aksjon eller?) *Skeptisk*. Det spekuleres i om dette er avtalt spill mellom Mette og Kurslederen? Hmm Tja, vel for 2-3 år tilbake kunne eg muligens sagt meg litt enig, men ærlig? Eg tror ikkje det, ja og skulle det være sant så har eg jo akkurat her og nå gjort meg selv til latter, men det får nå så være – Det vil jo gå over i likaste laget uansett. Når noen legger seg så pass flat som det Mette har gjort og når hun forteller selv hvor vondt dette har vært for henne så velger eg å tro på henne. Andre begrunner det hele med de siste dagers Topplisteplasseringen til Mette, ja at dette er avtalt spill. (Listeplasseringer beviser visst nok for mange at ABIP kurset virket og at Mette har intet å være misfornøyd med) Vel, som ellers i verdensamfunnet så viser jo bare det hva som “selger”. Ikkje bare det, men det beviser jo også at temmelig mange er engasjert så la oss HÅPE at alle ( iallefall flesteparten) av de som klikker seg inn for å lese er oppriktige. Tok et blikk over kommentarfeltet hos Mette og ser jo tydelig at sauflokken har infiltrert seg. Mette? Ikkje forsvar deg i kommentarfeltet, bare la de spy ut av seg.
Hold deg for god til det, ikkje la de drenere deg! Spar heller på kreftene for det som evn vil komme etter hvert.
Om det skulle skje så håper eg MANGE stiller opp for å få stoppet dette toget som visstnok
er veien til suksess……KRÆSJ!! *lol*

 

 

Venter på fortsettelsen…

 

 

 

 

Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Ja, here we go again.. eller no’.
      Mette Ask sin blogg har jeg igrunnen lest lenge før AB-greiene hun meldte seg på. Hun hadde klart seg helt fint uten det kurset, så flink og allsidig som hun er. Faktisk!
      Jeg får også dårlige vibber når jeg ser hvordan AB ordlegger seg til henne…men jeg skal ikke skrive noe om hva jeg tenker, for da får sikkert du vibbedille et helsike og en regning “siden du er ansvarlig for bloggen” og siden jeg er navnløs og det ikke ville vært nok til å anmelde og kreve utlevert IP og navn 😁.
      Jeg velger å flire litt og håper flere klarer det.

    2. Jeg følger nok ikke med i den verden så aner ikke hva det er snakk om. Og tror vi er mange på det planet😊

Siste innlegg