Fant noen sokker eg… – Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Erry Pieters-Korteweg

Jaja så er eg vel kommet meg inn i ei Sokke-Boble da…IGJEN! Det er liksom sånn for tiden at uansett hvor eg sitter å scroller etter inspo så finner eg sokker!! Ja som disse som eg plukket med meg her 🙂 Absolutt sokker eg likte og de 2 øverste parene har en tå eg ikkje har sett før? Den var ganske fint den! Likte den 🙂 

 

BURNING LOVE
Bildet over

 

 

 

Designet av Erry Pieters-Korteweg

Her f.eks: Garantert en sprek hæl 🙂 Åsså som nevnt; Tåa 🙂

 

SERENA`s C

 

 

 

Designet av Erry Pieters-Korteweg

 

SANQUHARISH ROSE

 

 

 

Designet av Erry Pieters-Korteweg

Disse kan eg jo med èn gang se for meg i mange stilige fargekomboer 🙂

 

SUMMER ON HITLAND

 

 

 

* * * *

Vel vel, da var eg jammen 1 år eldre gitt, Gratulerer til meg 🙂 Tar dagen stille og rolig eg, min dag så eg bestemmer 🙂 Fikk TIDENES gave servert på sølvfat i går kwell! Alt er ikkje heeelt offesielt ennå, men kan garantere at Dib får tidenes år frem over! Det starter allerede om en måneds tid! Sortbelte Graderingen hans er blitt fremskynnet med 1 mnd, dvs han skal opp alene i midten av oktober fordi de vil at han stiller med sort belt i NM…mer kan ikkje helt si nå *fniser* men 2020 blir magisk! Så JA; han er flink, meeget dyktig og det håper eg han høster godt av neste år 🙂 Om ikkje det alene var nok så ranker Amira nok en gang Topplista som Topp3 i Norge hos Elkjøp og får seg snart en velfortjent tur med heder og ære ♥ Så ja, eg kan bare lene meg forsiktig tilbake vel vitende om at ungene klarer seg helt supert. Det beste er jo at de elsker det de driver med, alt utenom det er jo bare bonus 🙂 Av og til er det herlig å skryte og eg er superstolt!

Tja, som sagt, min dag og eg bestemmer. Derfor skal eg bare gå å stelle meg litt og rigge meg til her i Go`stolen og kose meg med strikketøyet. Skal sette på meg skylappene for verken badet eller kjøkkenet er mitt ansvar i dag. At  sola skinner er ingen bombe for det gjør det stort sett alltid på min bursdag 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

Go`klem fra Bursdagsbarnet 🙂

28 kommentarer

Siste innlegg