Fikk full valuta på tur i dag!

 

Det er virkelig en nydelig tid å være ute på, ut og rundt å kikke! Det er ikke bare en haug med blomster,
bier og planter som gjøre våren yndig å søt, men ta deg en runde hvor husdyra er ute å beite!! Ååå i dag ass...Her går det hester hele sesongen og i år hadde alle 4 hoppene hvert sitt føll ♥ Det var neste så eg ikke kunne gå, ble bare stående å beundre ♥ Det var betalinga si i dag! Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å gå tur, pleier ikke det om fredagen siden det er alltid en lang handlerunde og etter på all ryddinga som følger med er eg utslitt….Men i dag!? Vel, når alt var ryddet på plass måtte en bare lade noen enheter og så var det bare å få på seg turskoene! Kjørte ikke langt i dag, rett bort i høgget. På andre siden av Hafrsfjorden parkerte eg ved Kiwi og gikk innover langs Hafrsfjorden og helt til Håhammaren – En flott tur! Sist eg gikk her alene gikk eg helt inn til Møllebukta, men eg kjente at det ble litt langt i dag. Underveis på turen ble eg ganske så sulten…! Ikke hadde eg noe annet enn vann med meg…Dumt! Hadde i grunnen ikke spist noe særlig; En smoothie før handel og 3 Rugsprø m/avakado etterpå…Jaggu ikke mye å ha med seg på 1 mil…Ok, eg mannet meg opp og gikk 5 km i retur med knasende sultfølelse og “gulrota” eg hang foran nesa var en deilig proteinsjokolade på Kiwi! Vettu?? Den der sjokolade der m/peanøtter!?? O`la la! Den satte hodet på plass før eg kjørte hjem 🙂 Kjøpt med meg en pakke med kyllingfilet også, Ali hadde laget Cosa (Egg og Squash, stekt sammen) og det hadde eg ikke lyst på…Eg stekte masse gode paprika, sukkererter og løk sammen med chili og byggryn + litt nøtter og den fileten i skiver 🙂 NICE! Nå er eg god og mett og samvittigheten er på topp 🙂

 

 

 

 

 

Tro om man kunne svømt over her i dag!? Hmm

 

 

 

 

Ser ut som det var kveldsstell på gang for de små; Mat og Natta!

 

 

 

 

Det blåste godt, litt kjølig i vinden. Bevilget meg 5 min på benken her. Måtte tømme skoene for småstein!

 

 

 

 

 

Dette er Håhammaren. Veien fortsetter her i fra og inn til Møllebukta/Sverd i stein.

 

 

 

 

Rett frem der ligger flyplassen så det er over her nesten alle fly går inn for landing 🙂

 

 

 

 

Se det ja! Ikke verst sånn i kveldinga! Var hjemme i halv 8 tiden, rett i dusjen og så var det å svinge middagen, satte meg ned kl 21 – Du vet? De fine spiser jo alltid sent 🙂

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL
Nattinatti

 

 

I morgen trekker eg en vinner til SUMMER GIVE AWAY

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg