FILM SOKKER! – Strikkeoppskrift

Designet av Alex Parker Mooney

 

Hva sier du til et par Thriller Hæler? Eller hva med Action?
Festlig! Designeren har delt inn de forskjellige hæltypene med passende navn:

-Thriller (cut-in afterthought)
-Sci-Fi/Fantasy (forethought)
-Action/Adventure (German short row)
-RomCom (wrap-and-turn short row)

Kreativ og morsomt, akkurat nok til at eg føler sterkt for å eie et par Sokker med f.eks
Fantasy Hæler og litt dramakomedie på resten av sokkene f.eks 🙂

 

 

 

Designet av Alex Parker Mooney

 

Det er absolutt en selvfølge med Popcorn innen rekkevidde *ler* Skal vel ikkje bli et problem med tanke på at alle husstander i år planter popcorn i potter og kar…*humrer* Men ok, sokkene….De strikker du i tynt sokkegarn
(ca 400 m/ 100 gr) og tynne pinner slik at strikkefastheten ligger på 31 m/ 40 row.

 

FILM REEL SOCKS
Bildene over
6 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Se der ja! Mandag gitt! Men vettu? Eg har i grunnen fått gjort en god del på Hobbyrommet i helga! Det lover godt og det passer fint at eg tar meg fri for hobbysyssler i dag 🙂 Eg skal nemlige “henge” med Amira, hun er litt pjusk og me skal kose oss sammen. Etter at hun ble DM Teck på Elkjøp Sandnes har eg jammen ikkje sett for mye til henne hehe Skal innom butikken å handle litt kos med meg og eg har meldt meg til å lage nachos til middag (etter ønske selvfølgelig). Tenker eg plukker med meg strikketøyet også, kanskje eg får strikket et par masker? Spørs….Alex (<—Kattunge 6 mnd!) er kjapp til å rappe ting han liker! Kanskje ta med et extra nøste?

Vel vel, me får tastes senere, i kwell sikkert!
Nå hopper eg i skoene 🙂

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg