Fineste Sokkene – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Lisbeth Lund

 

Altså! Disse sokkene er eg NØDT til å strikke!! ASAP faktisk!
Det er noe av det fineste eg har sett i sokker + at det er tynne pinner og tynt garn Woop Woop

 

SENSOMMER SOKKER
Bildet over
Str 35 til 43
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Måtte sjekke hylla mi, og joda, eg har litt utvalg av Mini Sterk som sokkene er strikket i 🙂 De kan også strikkes
i f.eks Arwetta, Drops Nord, Fabel o.l.
Er ganske sikker på at du har noe garn som passer?

Ååå kjenner at det rister i strømpepinnene, eg må bare heklet ferdig DISSE som skal ut å reise ganske snart,
og sååå må eg fikse meg litt nye sokker 🙂

 

 

 

 

Har kommet et steg videre på denne skulpturen min ♥ Nå har den fått en “Trompet” som Dib mener det er + noen flere “pigger” (Finner?) Ja og så har den fått armer (også egentlig finner!) Noe må den jo ha noe å holde seg fast med på den dissen eg skal montere den fast på til slutt 🙂

 

 

 

Jaja blir en kul kompis dette her! ♥

 

 

 

 

Inni mellom har eg også fått lagt de siste perlene på denne søtnosen,
satser på stryking i morgen.

 

 

 

 

Etter middag trengte eg en luftetur og kjørte en liten tur til Ikea, fikk byttet de 3 hyllene uten problem og kjøpte meg den minste Skådis tavla+ noen kroker 🙂 Skal montere den så snart eg er ferdig med perleriene,
siden eg er nødt for å flytte den delen av skrivebordet.

Er ganske søvning i kwell og tror bare eg skal sitte her å gjespe mens eg suller litt med heklenåla.
Ja og så skal eg kose meg med Varg Veum.

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg