Finn Glede i HELE sirkelen!

Designet av Eva-Lotta Staffas

 

Ååå eg elsker slike bilder som dette! Går RETT i felle hver eneste gang og nå er det jo en selvfølge at eg MÅ strikke fingervotter!! Ikkje bare det, Mmm de strikkes i Finull og de som har stått foran en komplett Finullhylle med alle fargene vet hvor ekstatisk det er ♥ Den hylla inne på Husfliden er jo bare en drøm! Det er så og si umulig
å velge seg bare et par farger. Uansett, velger du å strikke slike fingervanter så blir det utrolig billig! Litt over 1 nøste med Finull pr par! Slå den du! Kjøper du f.eks 4-5 nøster kan du strikke i allefall 4 fargerike par, SMOKK!
Og der var du søren meg i gang med julegavene for 2020! Enjoy sier eg bare 🙂

 

 

FINGERVANTAR
Bildet over
Str Dame
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Eva-Lotta Staffas

 

Er du skikkelig smart så plukker du med deg denne kjekke oppskrifta, GRATIS er den også og du kan fort bli kvitt restene etter alle fingervottene du skal strikke 🙂 Kjenner du seriøst noen som IKKJE trenger ei røys med eggvarmere i påsken? Nei, ikkje sant! Så ja, det er bare å strikke i vei. Alle egg skal få *ler*

 

EVA-LOTTA`s EGG COSY
Gratis svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Eg fikk så vidt startet på en av fargene i går kwell og er straks klar til å kaste meg over pinner og garn! Har vært litt på fartene i dag vettu så lite strikking så langt. Ali rullet omsider ut av senga i 13 tiden og me var på hjul ca 1 time etter på, det var ned på Rema og Kiwi og fikk handlet det både me og mor mi trengte. Tok oss en kopp kaffi og en god halvtime hos mor mi etterpå før me fartet hjem. Fikk varene på plass og siden eg allerede var på beina fikset eg alle grønnsakene til Taco`n me straks skal spise. Eg bare fortsatte inn på badet og ble der MINST en  halvtime! Tok meg en virkelig lang og etterlengtet dusj med deilige produkter som eg fikk låne av Amira! Nå dufter eg som…1 Million $ hehe Har hoppet i en ren pysj og er i grunnen klar for kwellen. Begge ungene er på vei hjem fra jobb
og eg skal bare slenge lefser og shell i ovnen et par øyeblikk. Blir nok en bra kwell dette
 🙂

 

 

KOS DEG MASSE
DU OGSÅ!

 

 

 

 

Juleklem fra ei sulten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg