Finull er beste til…? – Svensk Strikkeoppskrift

Designet av Sofia Kammeborn

 

Altså…ja jo nå midt i jula minner jo disse om et par lekre julevotter, men de heter heldigvis “Skog Votter” så ja, da er det bare å strikke selv om jula ikkje har så lenge igjen 😀 De har liksom et litt sånn minimalistisk design, likte disse ja….Trooor nok de havnet inn på padda mi sammen med alt det andre eg bør, og en dag må strikke…

 

 

 

 

Designet av Sofia Kammeborn

 

Det aller beste med disse er at de er strikket i Finull! Det er det beste garnet til votter, syns eg. Tror du jammen meg ikkje eg har passende farger på hylla mi også!? Ikkje sant….Nå som ballongen er tom for luft kan eg nesten starte med blanke ark hva gjelder hobby *ler* Nå er eg jo ferdig med det som skulle være ferdig til jul, joda eg har 2 prosjekt i kurven og en skulptur som trenger litt kjærleik, men ut over det? Fritt fram!

 

HEART OF THE FOREST MITTENS
Bildene over
En størrelse – Justerbar
Svensk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Lille Julaften du og eg kjenner helt tydelig at nå er eg i havn, i havn med ting og tang som eg selv har pålagt meg, men det føles like godt uansett 🙂 Eneste eg skal i dag er en liten tur ut for egen del. Har et par småting som skal fikses, dessuten glemte me å kjøpe brødposer og tyttebærsyltetøy i går, sistnevnte er visst nok en viktig ingrediens i sausen til kalkuna…Hva vet vel eg, det er ikkje mitt område i jula 😀 Eg har bakt så får han ta seg av middagen 😀

Ellers er det lite som minner om en hvit jul, i følge tidliger varsler skulle det snø i morgen…? Hmm ok, hvis det blir litt kaldere blir vel gjerne regnet som plasker ned forvandlet til dalende snøfiller – Lov å håpe 🙂

 

 

LAG DEN EN
KOSELIG DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg