Florlett og Vakkert – Strikkeoppskrift

Designet av Raina K

 

Helt umulig å scrolle forbi dette sjalet ♥ Tynt og litt luftig lacegarn finner du i KidSilk Haze. Org.garnet er ganske dyrt, men her er det mange muligheter innen “billiggarn”. Har strikket flere sjal i tynn alpakka f.eks og Flora er også et godt alternativ, eller Drops KidSilk<—Samme løpemeter som org.garnet. Hekkan nå er det lenge siden, ja flere år faktisk at eg strikket et sjal av denne typen…Min favoritt er jo Flower Basket og ikkje minst
Shetland Triangle….sukk…de er sååå kjekke å strikke!

 

 

 

Designet av Raina K

 

Når eg strikker sjal av denne typen må eg strikke i sånn florlett garn, fordi: Eg er ikkje sååå glad i å bruke sjalen slik som på bildet…Nop, eg surrer det rundt meg og knyter det 🙂 Dette er absolutt et sjal eg kunne tenkt meg, snapper til meg oppskriften er i allefall en start! Billig oppskrift forresten 🙂 

 

MY ROOTS SHAWL
Bildene over
Str 200 cm X 88 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Dag 12 og eg trooor eg kjenner litt bedring og målet i dag er å ta meg en dusj!! Våknet halv 6 i morges!! NEEEI!!! Heldigvis, for å si det sånn, så var ikkje Dib hjemme i natt så i steden for å stå opp og vente på ledig seng hehe gikk eg bare inn å kravlet opp i hans seng og sov videre!! Jadda, våknet så til alarmen kl 9:30 og følte meg straks litt mer uthvilt + at eg slipper å sove borte hele dagen som eg gjorde i går! Så sånn sett en bra start!

Det er dugnad i Sameiet i dag og det jobbes som maur utenfor, Ali er satt til å male alle garasjene….Jadda, jobba på! Eg fikk han til å kjøre på posten før han startet fordi det har ligget en pakke der heeelt siden i går! haha
Har kjøpt meg et par flasker til med “Magical Liquid” sånn at eg kan fortsette med dette å få ting helt ferdig fordi eg fikk også isoporkuler i postkassa i går! Hekkan for en eventyr å styre med! Men nå først??
Dusj og freshe koseklær så blir nok denne dagen bedre enn i går!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg