GUESS WHAT!?? – TikTok har nok en gang skylda!!

 

Det er slettes ikke til å stikke under en stol at når man MÅ holde seg i ro og man utvikler kjedsomhet, ja da scroller man mer og mer på mobilen…eller, rettere sagt TikTok…! Nå har eg scrollet meg rundt flere ganger
og det er utrolig nok kun en ting som foregår der inne om dagen, jo mer man klikker på det, jo mer får man det presantert…Selvfølgelig! Så da gikk det som det måtte gå da vettu…eg klikket hjem det eg så at eg trengte,
i allefall om man skal gjøre det skikkelig…Pakken ble levert inn her på Hobbyrommet for en halvtime siden
og eg er straks klar! Klart til å teste OG sjekke om det er sååå enkelt som det ser ut på TikTok…ALT ser jo enkelt ut der, tenker eg! Husker dette for en ca 15 år siden da det var IN blant de unge…Amira var vel sånn 12-14 år og ranet kjøkkenskapene daglig, var et helsikkens kliss og spetakkel, derfor tenkte eg, at når EG nå er i målgruppen skal eg gjøre det bedre, mye bedre haha

Mens eg ventet på pakkens ferd mellom Sandnes og Tananger fikk eg heklet en lapp til! Den ble også veldig fin…men ok, hører du ikke fra meg på en stund så har eg nok druknet….i LIM!

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg