Flott Sommerkjole – Strikkeoppskrit

Designet av Inês Oliveira

 

Virkelig en lekker kjole! En skreddersydd kjole som passer deg helt som du ønsker 🙂 Kan også brukes begge veier, helt opp til dagsformen og bruken. På stranda eller på fest? Den passer til det meste og ikkje minst har du endelig et prosjekt hvor du kan bruke en haug med skjønne knapper.

 

 

Designet av Inês Oliveira

 

Orginalt er den strikket i silkegarn, noen som gjør den enda figurnær. Delikate Icord kanter som gjør en fin finish. Kjolen strikkes i ett stykke og eg vil tro det trengs litt tålmodighet, men du har absolutt igjen for all jobben 🙂

 

 

MELIDES DRESS
Bildene over
Str 76 cm til 128 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

I dag er det vått ute…håper det letter utover dagen for eg har virkelig lyst å gå meg en tur. Eg har absolutt klær for alle typer vær, men likevel…Så ser eg på den lokale FB gruppa at den hvite hvalen Hvaldimir er rett nede i havna!! Hadde jo vært spennende å tatt en titt om eg så den! På den andre siden bør man vel bare la den være? Er det så lurt å ha det over alle nyhetene tenker eg? La oss håpe han finner veien “hjem” igjen 🙂

Ellers? Tja, eg tenkte faktisk eg skulle lage middag i dag – Det er da virkelig noe!

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg