Flotte Debutanter – Strikkeoppskrifter

Designet av Sigita van Bruchem

 

Når eg er på “jakt” etter noe fint å strikke så er “Debutant”-listen det første eg sjekker inne på Ravelry. Dvs: De designene som ligger der er fra noen som aldri før har lagt ut mønster/oppskrifter offentlig for salg. Eg kan kjenne litt på den følelsen de må sitte med etter at de har publisert; Smånervøs og samtidig giret på hvordan mottakelsen blir. Da er det skikkelig gøy hvis det er et design som “tar av”. Siste eg gjorde det var DISSE VOTTENE eg skrev om og de har virkelig tatt av. Eg har blitt kontaktet av designeren og me er nå venner på Instagram –
Så ja, det er absolutt gøy for meg også 😀

Vottene over minnet meg litt om Samisk design, flotte farger 😀

 

“CHEER UP” MITTENS
Bildet over
En størrelse

 

 

 

 

 

Designet av Sigita van Bruchem

 

Denne designeren debuterte med hele 3 vottemønster,
alle samme like flotte 🙂

 

“SUNBURST” MITTENS
Str S/M

 

 

 

 

 

Designet av Sigita van Bruchem

 

Vel, da har du 3 stk som du kan legge til i den voksende samlingen din 🙂

 

“BLUE DREAM” MITTENS
Str S/M

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, la meg si det sånn: Hvis eg får samme sykdomsforløp som Dib vil dette bli min verste dag, akkurat nå følels det også sånn! Da eg våknet i morges føltes dyna ut som den veide et tonn og eg lå bare under der å kokte!
Det knirket og verket i alle ledd og muskler + halsen var så og si helt tett. Heldigvis har eg ikkje vondt i hodet! Så ja, om dette blir min verste dag vil jo morgendagen absolutt bli bedre noe eg også håper av hele mitt hjerte! Da er det bare å få på seg munnbind å komme seg ut til Rådhuset. Det blir jo ikkje bryllup, men en vielse. Det måtte bli denne løsningen siden de nå har styrt et års tid med å få det til slik de ønsket…Bryllupsfesten kommer senere,
og DA blir det hæla i taket 😀

Dagen i dag får bare surre avgårde litt sånn uten meg tror eg, sitter akkurat nå her i go`stolen (<–som ikkje lenger er så veldig god! Må ha ny!) i stua med terrassedøra på vid gap – Å ja, eg koker som sagt. Flytter meg snart inn på Hobbyrommet og det blir nok der eg kommer til å være. Får surre mellom å prøve å kose meg, hvile litt i senga, se litt serie og bare la dagen bli over 🙂 MEN, la meg si det sånn: Blir det ikkje verre enn dette så er i grunnen det bevis nok for meg at vaksinen gjør sin misjon – Takk og pris!

 

 

LAG DEG GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra ei positiv Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer

Siste innlegg