Flotte Votter – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Lisa Park Tomaszewski

 

Vår? Sommer? Tja, votter er jo et så lite og handy prosjekt at det kan du fint strikke året rundt og hvor som helst! Det beste med votter er jo at behovet aldri vil avta for det kommer alltid en ny og kald vinter. Dessuten er det jo som du vet en super Julegave og da kan de også tas i bruk med en gang. Greit å kunne bunkre opp med litt gaver nå når me har mer strikketid(fritid?) enn ellers. Sjeldent at det er så gale at det ikkje er godt for noe, eller hva?

 

 

Designet av Lisa Park Tomaszewski

 

Strikkefastheten er på 22 m pr 10 cm og det vil si at du kan bruke garn som er ca 100 m pr 50 gram. Eg liker jo veldig godt Finull til votter, men om eg skal velge et tykkere garn så har eg strikket veldig mange votter i Lima (Drops) – Blir deilige votter av det! Siden det kun er en størrelse på disse vottene kan du fint bruke f.eks
Finull om du ønsker at vottene skal bli mindre 🙂

 

EMERGENCE MITTENS
Bildene over
En størrelse
GRATIS Oppskrift

 

Så vil eg bare atter en gang opplyse: Selv om en strikkeoppskrift er gratis er det ikkje lov å dele selve oppskriften ELLER deler/bilder av den. Sånn er det og det skal me respektere. Vil du at noen du kjenner skal bli gjort oppmerksom på en oppskrift, enten den er gratis eller ei, så deler du LINKEN til der oppskriften kan hentes. På den måten, og den måten KUN, blir det gjort riktig.
Det kan virkelig få kjipe konsekvenser hvis ikkje.

 

 

 

* * * *

 

 

Eg er ganske snart klar for å innta Go`stolen og kanskje endelig få gjort ferdig den der vrangborda!
Du ser….eg er virkelig havnet på perlekjøret ♥

 

 

Åååå men det er såååå GØY! ♥

 

Jaja, men nå snart skal eg svinge en kjapp middag sammen med Toro 🙂 Skal ikkje kjinse av Toro, mye godt der 🙂 I dag blir det Mexikansk Gryte med god salat on the side 🙂 Planen er å gjøre middagen klar til Amira kommer hjem etter kl 18 en gang. Når middagen er laget skal eg hoppe i dusjen slik at eg ikkje sovner i sokkene. Tror det er først gang eg har kommet skjevt ut med sovetidene pga stilling av klokka! Joa, eg kom meg tidlig opp i dag, men føler eg ligger bakpå. Så da passer det fint at deilige koseklær henger til tørk 🙂

Dessuten ble eg KJEMPEGLAD i dag!! Woop Woop!
Noen ganger kommer OGSÅ Skatteetaten med god nyheter 🙂 Love IT!

 

 

KOS DEG OG LAG DEG EN
SKJØNN KWELL!

 

 

Min er plan, ved siden av vrangborda er å se Ozark!
ANBEFALES! (Netflix)

 

 

 

 

Go`klem fra ei VELDIG fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg