For de spesielt interesserte….OPPSKRIFT

Designet av MissXade

 

Grannyhekling er jo slettes ingen nyhet, men dette her ⇑ er heklet i sytråd…! Jepp, SYTRÅD og veldig tynn heklenål 🙂 Absolutt ikkje for alle. Dette hadde garantert vært noe eg kunne ha sittet å potlet med…
har sett på den der miniatyrhobbyen før, men eg kjenner meg selv ganske godt og det som hadde skjedd ville vært at eg gikk all in….som vanlig! Har ikkje plass til noe mer nå hehe

 

 

Designet av MissXade

 

Vet om et par som lager alt som kan lages i sånn mini størrelser, er veldig fasinerende! Selv den minste ting lages, alt puttes gjerne inn i et selvlaget hus også…Ganske fantastisk når eg tenker meg om, men da måtte eg søkt kommunen om byggetillatelse…Hobbyrommet mitt ville blitt for lite, rett og slett…

 

MINIATURE INFINITY GRANNY BLANKET
Bildene over
Str? Smått

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Se der ja, nok en grå dag, søndag att på til….som i seg selv kan bli ganske så sløv…Men men, eg skal nå ut å gå likevel! Blir en tur rundt Store Stokkavann sammen med Ine. Me er jo mest sugne på å komme oss videre utover Jæren…Men med så mye regn som det har vært er det nok veldig mye sørpe der ute, det i en kombo med mye kutråkk...Ja da blir det skikkelig sørpekake! Pr nå har me planer om en tur ut dit på tirsdag, da er det meldt sol og lite vind 🙂 Skal ikkje le av en tur rundt Stokkavannet, det er 8,5 km + at me kan gå helt tørrskodd selv i plaskregn 🙂 Tar med regnjakka eg, hadde den på meg i går da eg gikk tur når det var meldt plaskregn…Kom ikkje en dråpe! Satser på det i dag også 🙂 Friskt og godt blir det okke som!

Blir mye stillesitting her på Hobbyrommet om dagen pga en del maling så det å komme seg ut
å gå litt er nesten påkrevd hehe

 

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    1. Hekle med sytråd er garantert ikke noe for meg.
      Tur har jeg vært på. Rakk det mellom de største regnbygene. Duskregn er helt greit å gå i.

    2. Tror jeg lukker øynene og skrur av alle bildene jeg så for meg. Kunne fort gått for en hobby hvor man lager og innreder et helt miniatyrhus.
      Men teppet var jo utrolig søtt da.

Siste innlegg