For en kjole! -Norsk Strikkeoppskrift

Designet av maria isaeva

 

Med 2 tråder tynn alpakka kan du strikke deg denne deilige kjolen! Ahaa alpakka er tingen når det er kaldt altså, eg har forøvrig bodd i ullklær den siste ute...Sååå kaldt!

 

 

 

Designet av maria isaeva

 

Kjolen starter nede og du kan velge mellom 3 lengder, selv foretrekker eg å starte opp, men det er nå så. Ahaa denne skulle eg hatt på meg i dag vettu….sitter her å små fryser, men nå virker det som
at den “verste” kulda slipper taket.

 

MAMBA DRESS
Bildene over
Str fra 75 cm til 125 cm i overvidde
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

I dag sto eg opp før sola og dette møtte meg i stua! Formen er litt pjusk, men så er det også en del basselusker
i heimen siden Dib er syk på 5.dag…fikk ny sykemelding i går og det er tydelig en halvbetennelse på gang…feber og styr...Tenker at ei svær gryte med ertersuppe er perfekt i dag! Mmmm fenalåret la eg i vann i går og skal snart ut å skru det på 🙂 En slik middag bør jo kunne “drepe” det meste, kjenner eg gleder meg! Denne suppa lager eg
i grunnen kun 1 gang i året og det er når fenalåret etter jul er spist opp 🙂 Tar høyde for ei svær gryte slik at eg kan få noen middager i frysen også 🙂

Skulle jo vært på trening i skogen i morges, men akkurat som forrige uke droppet eg det. Blir irritert når eg føler eg ikkje kan gå all in og bare halvveis…Har virkelig vært en kjip start på året sånn sett, var enklere å være uten tur/trening i desember enn det er nå…

 

 

 

 

 

 

Tror bare eg rusler ut på kjøkkenet og får gang på dagen! Gårsdagen gikk jo til med å rydde/vaske kjøkkenskaper, fikk nye middags/frokost tallerker + skåler og kopper fra Le Creuset i går…VELDIG skuffet….Jo da alt var fint og flott, men 4 middagstallerker og 1 frokosttallerken hadde stygge skader…
Har sendt mail og håper det ordner seg…

 

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. det var en nydelig kjole :=) jeg var litt lat i desember,januar derimot har jeg vært flink kommer meg opp og ut hver dag og jeg har begynt å gå med rask tempo i tillegg ,det blir nok lettere når det blir isfritt og mildere i været :=) og dere må jo bli friske også ,god bedring i heimen

    2. Nydelig kjole 😍
      Snart er foten fikset, alle er friske og ‘fryd og gammen’ igjen. 👍😉

Siste innlegg