Fortsatt en favoritt – Strikkeoppskrift

Designet av Marie Greene/ Laine Magazine

 

Selv om denne tunika`n er godt plassert på favorittlista mi er den fortsatt ikkje strikket, men det er godt å få en påminnelse i blant. Still Light vil nok for alltid trone den lista forresten, vurderer faktisk å ta den ned fra Ullhylla
mi i dag. Mulig eg må ta å skylle den opp før eg bruker den igjen, må sjå hvor da den ser ut – Eller, mer hvordan den lukter hehe Trenger kanskje bare en luftetur på terrassen i vårsola 😀

 

 

 

Designet av Marie Greene/ Laine Magazine

 

Liker navnet på denne; Lotta. “Tror eg ta på meg Lotta i dag” hehe Den er strikket i det herlige Tukuwool som eg liker så godt, tynn og lett ull som både varmer og er luftig. Lotta strikkes top/down så da kan du regulerer lengden etter dine egne preferanser. Dessuten har den korte ermer, noe som kan være herlig nå fremover

 

LOTTA
Bildene over
Str fra 87 cm til 127 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Blå himmel og sol her i dag, men det er faktisk kaldt! I skrivende stund er det kun 2 gr! Det mangler liksom 10 gr for at det skal være helt perfekt, men men, ikkje alltid man kan få i bøtter og spann. Sol er uansett bedre enn regn 😀 I dag er det igjen tid for den vanlige runde for mor mi og det er også denne helgen eg lenge har planlagt å lage Påskeegg! Vel vel, da må eg planlegge det da, for da må eg ha både mose og minipåskelinjer o.l i hus….Jaaa….sukk… Eller, nå måtte eg sjekke kalenderen her! Går i surr med disse dagene gitt! NESTE helg, altså 10/4 er jo palmehelga – Ok, da kjøper eg påskeliljer, men eggene kan eg like godt lage denne helgen 🙂 Sånn, da er eg enig med meg selv 😀 Russedressen er 1.pri, men noen egg kan eg alltids støpe inni mellom 😀 MÅLET mitt er, og det hadde vært deilig, å få Russedressen i posten før påske – Mulig eg satser for høyt der, men det hadde vært digg. Posten har alltid funket kjapt mellom Vivian og meg,
men eg tar ingen sjanser for den må frem i tide 😀

Vel, vel...nå må eg sette dagen i sving, selv om kroppen kjennes ut som om den ønsker å sove i flere timer til…

 

 

KOS DEG!
Gå ut og nyt sola!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg