FREDAG! -Her har du et GRATIS helgeprosjekt!

Designet av Svetlana Kochkina

 

Hva er vel bedre enn å våkne opp til en fredag, og i tillegg ha FRI!? I mitt tilfellet betyr det fri fra handling haha Uansett, noe annet som passer supert når det er helg er jo å starte på et nytt prosjekt! Eg startet På et nytt prosjekt i går kwell og det var ganske så fortreffelig å strikke med bomull faktisk…..
men nå fikk eg jo lyst å hekle…ikkje sant…

 

 

 

Designet av Svetlana Kochkina

 

Tror kanskje du smeltet litt du også?? Sett noe så skjønt? Ahaa du klarer fint å hekle denne i løpet av helga, designeren lover at den er veldig enkel. Hele ugla hekles med fastmasker i bakre ledd så dette fikser du easy! Den er heklet i bomull (130 m/50 gr), men du kan bruke det garnet du ønsker, ugla blir enten bare mindre eller større 🙂

 

 

 

Designet av Svetlana Kochkina

 

Så hva sier du?
Hvor mange skal du hekle??

 

 

MATILDA THE OWL
Bildene over
Gratis hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sitter her å gjesper, våknet i 6 tide i morges av at Dib skramlet med middagsgrytene fra i går – Den gutten kan spise middag til alle måltid! Snudde meg rundt å sovnet igjen så eg har sovet ca 7 t, noe som vil si eg har sovet nok 🙂 Satser på at dagen bli bra! Amira og eg skal jo ut på shopping så eg skal snart komme meg på badet
å shaine legemet litt. Eg har planlagt en enkel middag i dag, og siden det er fredag passer det jo fint med nachos 🙂

Hvis eg er heldig når me er på hjul finner eg kanskje de siste blomstene eg trenger til terrassen?
Dvs det kan bli planting til kwellen 🙂 

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG
OG NYT DEN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Det var en skjønne ugle 😊. Kanskje eg prøver meg på den senere. God helg 🌷❤️

Siste innlegg