Jaja det måtte bli et nytt prosjekt!

 

I dag har dagen gått i ett!! Handling, kos og “stell” hos mor mi, garnteri og planter hit og dit, hjem til et bomba kjøkken! Ryddet varer, vasket kjøkken og laget middag med musikk på full guffe! Det gikk det!

Men NÅ!? Vel…nå skal eg faktisk legge opp til noe nytt! Ja det skjer…selv om eg sa at jakken min skulle strikkes uavbrutt, så skjer det….Du kjenner nok til det? Sitter nemligen å skriver en bestilling til Rito! Woop Woop! Dette kan blir gøy JuHuuu Spennende! Fikk en idé skal vites, siden det nå snart er helg kommer nok ikkje pakken hjem før ut i uka så da kan eg strikke noe først – Ja det har noe med bestillingen å gjøre MoHaaa

Tror nok aldri eg vil bli arbeidsledig for å si det sånn. Blir ting og tang som eg ønsker legger eg “Hva og Hvordan” ut på bloggen etter hvert 🙂 Her er det potensielle JULEGAVER på gang, bare nevner det! Gled deg!

 

 

 

 

Ok, bare for å toppe det hele gikk eg ut på terrassen til slutt å fikk disse 3 plantene i krukka. (Samme prosedyre som på de 3 andre krukken – Litt jobb altså!) Å ja, eg vet, kassen er knekt på begge sider, det er derfor eg må ha noen blomster som kan henge! Kjøpt flere slike krukker i fjor og Ali insisterte på å bære alle opp samtidig! Vel, han gikk på trynet og kassen raste nedover murtrappene og….knuste – Så det så! Ali?
Å ja jo han slo seg….Amira plastret han 🙂 

Men nå altså! Nå er det KUN Sommerhytta og nytt strikketøy som gjelder 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg