Frem med Restegarnet – Dette blir gøy!

Designet av Violeta Owl

 

Lei av å strikke tepper eller hekle lapper av alle restene dine? Denne er jo på mange måte mye morsommere! Forholder du deg til oppskriften så blir det en halv meter, en skikkelig kosekatt 🙂 Kan like gjerne være til gulvpynt(?) som den ligger i senga til småttisen, eller kanskje ute blant blomsterkrukkene på en solværsdag 🙂 Uansett så kommer garnrestene dine til å skinne.

 

 

 

Designet av Violeta Owl

 

Lider du av valgets kval? Tja, da kan du jo bare hekle en av hver, ikkje det? På designeren sin siden finner du både Hund, Lama og Sjiraff i samme stil – Hva med en dyrehage? For egen del er eg nødt for til å få denne oppskrifta inn i samlingen, aldri godt å vite når man får brukt for den…

 

 

SCRAP YARN CAT
Bildene over
Ca 50 cm lang/høy

Designeren har flere flotte og morsomme oppskrifter á la denne,
eg falt like mye for Disse Kattene 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

Sol, sol og bare soool! Tror nok siste rest av håndklærene eg hang ut i går nå er helt tørre. All den vasken eg tok gjorde et godt innhugg på vaskerommet og når eg i tillegg fikk samlet alt av tomgods som hang på veggen, vel…det ble nesten tomt! Nå er der i mot lillegangen fylt opp så eg bare må en kjapp tur ned på Rema i dag å kvitte meg med det, tja…Da kan eg jo fylle opp fryseren med is igjen – Helt Gratis! haha Det føles nesten sånn når man kan shoppe for flaskepanten, ja for de pengene gikk jo ut av et annet budsjett og ble som et + på et annet 🙂

På strikkefrontet fikk eg ferdig det eg hadde på pinnene i går mens eg satt å så på Ragnarok (Netflix) og jammen meg fikk eg lagt opp til en til. Blir eg ferdig med den i dag kan eg ferdigstille prosjektene som ligger utover spisebordet 🙂 Men nå? På tide å få gang på dagen 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg