Fresh opp terrassen….eller badet!?

Designet av Tatsiana Kupryianchyk

 

Noe eg hadde syns var enda kjekkere var jo om eg hadde muligheten til å veve ei stor rye! Ja eg kan kjøpt det, har ei i ytregangen og på lilledoen, meeen det er ikkje det samme! En mandala som dette hadde blitt superfin ute på terrassen 🙂 Eg syns me har for lite bad til å ha ei der, grunn? Vil verken ha den nærme doen eller dusjen, og badet vårt er rett og slett ikkje stort nok – Mulig eg er sær, men 3-4 av disse ute hadde vært helt prima 🙂

 

 

 

Designet av Tatsiana Kupryianchyk

 

Disse mandalateppene er heklet i bomullsgarn som er iblandet litt syntet, 80 m pr 50 gr. Eg tror muligens det hadde vært godt å heklet i sånn type spagettigarn, ikkje av det tjukkeste typen da.
Gjøre jo ikkje noe om den blir større enn 90 cm 🙂

 

OCEAN TIME MANDALA RUG
Bildene over
Str ca 90 cm i dia

 

 

* * * *

 

 

Frem til nå har eg ligget henslengt i Go`stolen å hørt på GP, det er jaggu meg mange år siden sist! Eg har t.o.m stemt! I første runde ga eg 1 til Stavanger Kameratene og 2 til Tix, rund 2 ga eg 3 til Tix – Ja eg liker Tix 🙂

Eg trodde i grunnen eg skulle få en bedre dag i dag, men eg har stort sett sovet hele dagen langt under dynene i senga! Fullstendig kaputt! Nå først føler eg meg litt mer overpå *Bank i bordet* NÅåå håper eg det er på retur uansett hva som datt i hodet på meg! Har spist bitte litt lasagne og salat i kwell, det eneste eg har spist siden eg plukket litt i fårikålen på torsdag så nå er i det minste magen litt rolig. Ønsket nå er at eg klarer å sove minst 6 t i strekk i natt, slitsomt å sove bare 2 timer om gangen…Der etter håper eg på en god søndag!

 

 

NATTINATTI
OG SOVE GODT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg