Frisk Sommerdrikk fra “Hagen”

 

Enklere enn dette kan det ikkje gjøres 🙂
En kjapp tur ut på terrassen mens vannkoker bobler…

 

 

 

 

…hent frem 2 flasker (Eg samler på alle typer sjokolademelk- og juiceflasker, godt å ha) Putt opp i 5-6 mynteblader, 3-4 Sitronmelisseblader, en skive sitron og 1 ts sukker – Hell så på med kokende vann…

 

 

 

 

…la dette stå å kooose seg til det er avkjølt…

 

 

 

…fyll så et stort glass med is, sil det du hadde på flaska, og tøm i glasset.
Tilsett sitron etter smak og behag…

 

 

 

 

…Topp det hele med litt nyplukket Sitronmelisse, og så?

Sett deg ned og bare nyt! Eg må si eg syns det var overraskende knallgodt! Kjenner at dette er best som iskaldt ja, for min del 🙂 Nå skal eg kose meg gitt, straks ferdig med det eg har på strikkepinnen og nytt garn venter til det neste eg skal strikke. Takk og pris for nye epsioder av Ragnarok!

 

 

NYT KWELLEN
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg