FRODITH!! -Vibbedille har fått ny kjole!!

 

JE JEEE Zalando leverer kjapt, ja LynKjapt leverer de så Ali måtte på posten i dag også,
og allerede nå ser eg at eg er nødt for å sende han ned i morgen også *
fniiiser*

Men ok, tilbake til kjolen! Eg vet, dette er nok kanskje ikkje en kjole de fleste madamer over 50 kjøper, men Vibbedille gjør! Dette er 100% en slik kjole Vibbedille elsker og kan bo i hele året 🙂 Kvaliteten er upåklagelig
og fargen trengte litt tilvenning….ca et kvarter, nå elsker eg den for den er superherlig å ha på! Kunne nok muligens til fordel hatt ett nummer mindre for den gikk litt UNDER kneet, men skitt au
Denne skal eg pakke meg inn i så snart det blir høst 🙂

 

 

 

 

Det er vel ca 12 år siden eg kjøpte min første Tommy genser og den er, tro det eller ei, like fin ennå! Derfor regner eg med at kjolen kommer til å leve lenge hos meg 🙂 Kanskje den også kan gå i arv? Neimen ikkje godt å si 🙂

 

 

 

 

Hadde det ikkje vært for at det er 21 gr ute hadde eg garantert sovet med den på i natt! Gjør ikkje du det når du har fått noe nytt? Husker den gang da eg fikk nye blå Vikingstøvler…var ikkje såå behagelig å sove med, men eg fikk det til! Kjolen har eg kjøpt på Zalando og eg hadde flaks og fikk 50% avslag! JuHuuu Da gjelder det å slå til!

En annen ting…sukk…eg har shoppet i dag også eg, hadde nok sikkert ikkje gjort det om det ikkje var for feberen, men Kjerstin lokket meg ut på galeien! Vel å merke var det braktilbud og me “vant” mye begge 2! Du kommer garantert til å bli superhappy når eg skal vise deg det – Regner med at eg har det over helga en dag 🙂
Nå skal eg sitte her å surre og kna litt gul Fimo! Hva surrer du med i kwell da? Husk nå å få med deg
GIVE AWAY`n her inne, du kan vinne en del av alt det dillet eg lager om dagen 😉 +
det er fortsatt en perlepakke igjen som du får billig fra meg 🙂 

 

 

NATTINATTI
(Snart)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer

Siste innlegg