GIVE AWAY – 1 år i dag!

 

Jadda eg klarte det! Mellom feberbølger og hard hoste har eg nå rigget til en liten koselig Give Away i anledning en “Bursdag”! JuHuuu i dag er faktisk Hobbyrommet 1 år!  For 1 år siden eg flytte inn 🙂

Hobbyrommet har virkelig gitt meg mye det siste året og endelig kan eg la strikketøyet hvile
inni mellom å gjøre litt av alt det andre eg vet eg kan!

 

 

 

Eg elsker å være kreativ med hendene og lage mine egne ting. Det er også en del av premien i dag. En heldig får tilsendt en stor binders til å bruke enten i filofax eller f.eks i strikkenotatboka, 1 veskepynt som du kan henge på strikkeveske eller bruke til nøkler + 2 bittesmå maskemarkører (1 m/ ring og 1 m/karabinkrok).
Det må være en ok gave til noen som liker å strikke? Ikkje sant!

 

 

 

Bare for å vise størrelsen på bindersen. Når det gjelder veskepyntet her så
har eg også lagt ut flere i
DETTE INNLEGGET som da er til salgs 🙂

 

I dag er eg ikkje ute etter rett/galt svar for å “vinne”, vinneren blir trukket via Random.org. Det eg lurer på er hva du syns om det siste året? Ja her inne? Syns du det har vært kjipt fordi strikking etter hvert har fått mindre plass,
i allefall når det kommer til mine egne strikkeprosjekter, eller: Syns du det er gøy når du aldri vet hva som kan poppe opp? Fortell meg hva du syns/mener i kommentarfeltet under her og du med i trekningen.
Kommentarer på Facebook blir som vanlig ikkje bedregnet.

 

Eg lar denne Give Away`n suse å gå hele uka
og trekker en vinner på lørdag (23/7)

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

54 kommentarer
    1. Jeg syns det er gøy å se ulike hobbyer i tillegg til håndarbeid! Så fortsett gjerne å vis frem masse forskjellig 😍

    2. Eg syntes det har vært e 1🎉spennende år på hobbyrommet ditt. Så mye som du lager, imponert 👏🏻👏🏻. Savner litt strikketøyet ditt, men kjekt å få følge med på noe nytt fra deg 😎🌸

    3. Syntes det er gøy å se alt det du lager enten det et strikk eller annet, du er utrolig flink og fantasifull😍 det er en fryd å følge deg🥰

    4. Alltid en glede å følge bloggen din og dine kreativiteter. Koser meg med bilder fra ditt vel fortjente hobbyrom. Og strikkeoppskrifter og gode ideer får vi i fleng.
      Ønsker deg god bedring og en flott uke.
      Klem fra Liv

    5. Du laga så mykje fint,og inspirerer veldig med alle dine påfunn🤗går ikkje ann å bli anna enn i godt humør av deg uansett kor grå dagen min er

    6. Jeg liker variasjonen du har nå, jeg. Strikking får jeg dekt gjennom ravelry, så andre fristelser er alltid gøy. Problemet er mer plassmangel dersom jeg skal falle for alle fristelser…

    7. Veldig greit med variasjon i arbeidet ditt. Er imponert over hvor mye flott du lager.
      Lykke til med det du finner på i fremtiden, men ønsker meg også tips om ting jeg kan strikke.

    8. Du er utrolig kreativ, og det er morro å følge med på alt du finner på.
      Men jeg synes nok det går litt utover strikketiden din. 🙈😅

    9. Hei 🌞
      Hobbyrommet ditt er kjempefint, og jeg var en av de som heiet på at du skulle få rigge deg til der inne. Du lager kjempemasse fint, ingen tvil om at du er kreativ på flere plan 👏
      Men jeg må tilstå at jeg kun blar meg gjennom bildene, og så leser jeg “hverdagskommentaren” din. Savner da bloggen handlet om strikking, kanskje spesielt siden du er den eneste strikkebloggeren jeg følger.
      Men selvsagt må du holde på med det du selv ønsker og liker, det er jo hva kreativitet handler om 💖

      Jeg skriver ikke her for å vinne premien, men for at du spurte nettopp det du gjorde.

      Kos deg videre, og masse god bedring 💖

      Klem fra Moss.

    10. Eg synes det er moro og fylgje med på kva du får til, du er så kreativ og flink. Og strikkeoppskrifter får vi da heile tida, eg har strikka fleire ting du har lagt ut! God bedring!

    11. Det har vært fint å følge kor kreativ du er. Har selv blitt påvirket til perling etter å ha sett alt det fine du lager. Synes det er passelig som er strikkerelatert👏👏👏

    12. Finn fremdeles fine strikketips her, er ikkje så intr i perler men fascinerande å sjå kva du får til av kunstverk. Siste sprell med armband og ymse fimo-produkt er berre herleg skue🙂

    13. Strikking, garn, mønster og strikkeprosjekter settes alltid pris på, men litt variasjon er aldri å forakte. Perler er ikke en favoritt her i gården, men duppeditter i alle mulige varianter? Ja takk. Gratulerer til hobbyrommet med ett-årsdagen!

    14. Alltid spennende med nye og flotte ting. Jeg har brukt bloggen din for å vise hva man kan lage med perler ( jobber på barneskole ) og at det ikke finnes begrensninger 🫶🙌

    15. Det er tydelig at du trives på hobbyrommet ditt når det hele tiden popper opp nye ting. Morsomt å følge deg.

    16. Veldig gøy og inspirerende med alt det flotte du lager og finner fram oppskrifter på. Du er skikkelig flink. 👏🤗

    17. Grattis med 1.året på hobbyrommet 🎉 Eg syns det er kjekt å sjå alle dei ulike hobbyene du tar i fere med, du imponerer meg stadig 😊👏🏻 Og at du framleis frister med strikke og hekleoppskrifter gjere Ravelrybibloteket mitt stadig større og strikkelista enda lengre….. 😁

    18. Spennende med alt det du finner på👍 Syns det siste året på bloggen har vært artig å følge med på🤗.

    19. Kjør på – vi kan jo ikkje strikke alle sammen.
      Og du tryller jo fram de nydeligste ting med perler og sernitt ( heter d det 😉

      og innemellom dukker det framdeles opp dei lekreste sokkene som finnes

      Smil fra Ho monika

    20. Hei

      Kjekt å følge bloggen din, men savner å se noe strikk fra pinnene dine. Jeg har blitt inspirert av mye av det du har gjort og «hermet». Kjøpt Holstgarn bl.a og strikket Ravelloen, og en flettegenser som jeg ikke husker hva heter. Var strikket i Caskade …

      Hilser innom nå også, og imponert over alt du tryller frem på hobbyrommet ditt. Kjekt å se alt du lager, og at du varierer med diverse materiell. Gleder meg til fortsettelsen 😀

      PS: har du vurdert å lage disse sauene som strikkefisk. Så for meg at disse sauene hadde vært kule som det 😜

    21. Artig med litt forskjellig syns jeg, perlingene dine er inspirerende!! Samtidig som jeg syns det er artig å se på alle strikkeforslagene dine. Du er utrolig flink til å finne fine mønstre. Skjønner godt at du trives med eget hobbyrom!!

    22. Kjempekjekt å følge med på alt det flotte og artige du lagar! Hobbyrommet ditt er perfekt!

    23. Synes det er kjempekjekt å se alle dine kreative påfunn👍 Og mektig imponert over alt «småtteriet» du lager, det er jo bare så fint!
      Og takk for inspirasjonen til å lage armbånd🙂

    24. Hei. Gratulerer med dagen! Ett år med mange gode ideer på bloggen. For en tålmodighet du har! Små detaljer på småe ting! Du er så flink og kreativ! Og gir masse energi! Så takk for det! Men, jeg savner litt mere strikking da. Jeg leser bloggen din hver dag og heier på deg!! Fortsatt god sommer! 😊

    25. Såååå himla söta dom är, jag har inte kollat din sida på länge, mycket fint du gör.
      Jag vill gärna vinna
      Ha en fin dag
      Myrica

    26. Synes det er gøy å følge med på alt du lager, da kan jeg få nye ideer. Så bare fortsett 🙂

    27. Blir rett og slett glad av bloggen din, jeg🌞Mange fine bilder, og herlig blanding av det du finner på, – og det er sannelig ikke lite😍Grattis med 1 år i hobbyrommet, måtte det gi deg og alle som følger med på deg lassvis av inspirasjon og fine ting å kjøpe😍

    28. Liker å følge med på alt du lager, selv om jeg savner litt mer strikking. Gratulerer med et år i hobbyrommet😀

    29. Gratulerer med 1 års dagen til hobbyrommet! Jeg blir veldig inspirert av alt du lager, får tips til ting jeg kan lage selv. Om du ikke strikker så mye akkurat nå så går jo det greit, vi får jo daglig oppdateringer på nydelige mønster ☺️ God bedring 🥰

    30. Syns du har ei fin blanding av forskjellige hobbyer jeg. Det har ihvertfall gitt meg masse inspirasjon. 🤗🥰🙃

    31. Artig å se hvor du er kreativ og blir inspirert 😊 savner nok litt mer strikk men vet det går i perioder hva en er opptatt av å gjøre på 😊 skikkelig fint hobbyrom du har laget deg 😊

    32. Du har en utrolig fantasi! Laget så mye fint! Gøy å se! Selv om jeg holder meg til strikking.
      Bare fortsett som du holder på! 😊

    33. Gratulerer med ett årsdag, det har jammen gått fort.
      Synes det er gøy å se alt det forskjellige du lager, fortsett sånn. 😎

    34. Spennende å ikke vite hva du har på gang. Eneste ulempen for meg er at du gir meg nye impulser for ting en lan lage. Fortsett med bloggen slik du gjør kjekt når det ikke bare er strikking.

    35. Syns du har ei fin blanding av forskjellige hobbyer jeg. Det har ihvertfall gitt meg masse inspirasjon. 🤗🥰🙃

    36. Sagt det før, og sier det igjen: jeg er direkte imponert over din kreativitet og ikke minst tålmodighet!!
      Koser meg glugg med å se på alt du lager, og at du koser deg og produserer på drømmerommet ditt 🥰

    37. Synes det har vært veldig spennende å følge med på alle de artige duppedingsene du har laget, savner jo strikkinga litt da🥰

    38. Den bloggen din er så inspirerende. Har fått så mange tips her. Like at du er så allsidig i flere hobbyer.
      Håper du fortsetter som du har gjort.
      Alltid trivelig å stikke innom bloggen din! 🙂

    39. Jeg er ofte her inne og kikker, selvom jeg ikke kommenterer så ofte.

      Jeg må innrømme at jeg foretrekker strikk, men synes det er koselig å se hvor kreativ du er på andre områder også.

    40. Elsker bloggen din, bestandig artig å lese om det du holder på med. Fortsett slik og Gratulerer med dagen

    41. Synes det er gøy å få inspirasjon til andre ting enn strikking også 😊 strikking er langtidsprosjekter, mens jeg ofte har småprosjekter inspirert av deg. 🥰

    42. Hei. Jeg liker at det er litt “hummer og kanari” på bloggen din. God helg. 😉Birgitte

Siste innlegg