FROSTY FOREST MITTENS # STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Briana Thompson

Nok et par flotte og ikkje minst gøyale votter fra Briana! Det er bare å fortsette mens du ennå er i Julemodus for en ny Jul blir det jo alltids 🙂

Designet av Briana Thompson

FROSTY FOREST MITTENS
Bildene Over
Gj.snittlig Dame størrelse

Eg har fått en Rabattkode til deg som leser her nå dvs du sparer $1 på oppskriften. Det eneste du må gjøre er å skrive “christmasmittens”
i bestillingen når du kjøper den 🙂 Penger spart er penge tjent vettu 🙂

Vottene kan strikkes både i Finull og Holst Supersoft 🙂
Hvor deilig er vel ikkje det, hæ?? Ahaa på pinne 2,25 mm

 

♥ ♥ ♥ ♥

 

JADDA! I dag har eg virkelig vært effektiv! YES!! Eg startet med å bake Beatels Stenger (Her har du oppskriften) + eg laget ei form med USA-Special! (Oppskrift på bloggen min her). I tillegg har eg klippet opp alt Sitron Flesket eg laget i går + eg fikk Ali til å hente alle kakeboksene fra garasjen så nå er også Risbollene eg også laget i går pakket og satt i kjøleskapet 🙂 Så ja, da var det 4 sorter i boks da og planene for i morgen er å sette “røra” til Krumkaker, den kan jo bare stå kjøleskapet åsså kan eg bare steike når eg vil. Det er vel noe av de kjappeste kakene eg vet! Dib har VELDIG lyst på “Gule Bomber” så kaaanskje eg får til det også!? Det står litt på om det er plass til en kakeboks i fryseren. Når eg baker de kakene så bruker eg bare ferdig kjøpt kransekakedeig, lage små kuler som eg klappet flate, steiker de og ferdig. Lager så den gule kremen, en liten dæsj på, inn i fryseren i kaken, smelter mørk sjokolade for der etter å dyppe de fryste kakene i sjokolade, inn i fryseren og når de så er stive igjen pakker eg de i bokser for å oppbevare de nettopp i fryseren 🙂 Ta ut en om gangen og NYT! For sikkerhetsskyld kan du tape på en lapp på lokket med “FiskeHoder” haha

Men nå!?? NÅ er det seriøst på tide å STRIKKE!

 

KOS DEG OG HA
EN BEHAGELIG KWELL

 

Go`klem fra ei Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg