Full fart og helt herlig

Designet av Mélina Hami

En helt enkel jakke som strikkes top/down, og det kun med riller ♥ Små herlige detaljer som gjør jakken helt perfekt til de minste, enten det er gutt eller jente. Strikk en BjørneJakken, Katt / Hund eller hva med en søt Musejakke?
Du finner en tutorialfilm i oppskriften som kan hjelpe deg 🙂

 

Designet av Mélina Hami

Kjøper du oppskrifta innen 31.aug får du 15% ved bruk av koden: PITCHOUNE

 

 

LIPPU
Bildene over
Str fra 3 mnd til 4 år

 

 

 

* * * *

Dette kan fort bli en tung dag så eg er nødt å sove et par timer til! La meg ca halv 2 i natt og våknet i 5 tiden av znorking og har siden vært oppe, ja eg måtte jo bare stå opp for det nytter jo ikkje å ligge der å vri seg. Dib gikk litt over kl 7 så planen vare å slenge meg på senga hans, men da ringte det på døra gitt!! En eller annen arbeidsmann (bestilt av sameiet) som skulle fuge noe stolpegreier ute på terrassen…så ja, da sitter eg her ennå da…*Gjesper*

Hvis arbeidet ute på terrassen tar for lang tid så vekker eg Ali snart slik at eg kan legge meg 🙂 Tja, da får eg jo sannsynligvis en morning til i dag! Må ut i løpet av dagen siden eg har litt å ordne for mor mi og aller helst skulle eg også ha vært hos legen igjen…Skal bare sjekke om eg mangler noe B-Vit så det er ikkje farlig om det må vente noen dager. Det er greit at det kan være herlig å stå tidlig opp, men å stå ALT for tidlig opp kan bare lage skikkelig krøll på dagen! Får satse på en bedre dag etter hvert og da blir nok garantert kwelle såå mye bedre 🙂

 

 

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei BånnTrøtt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg