~ G O D T ~ N Y T T Å R ~

 

Endelig! Ett nytt år, og måtte det bli et flatt år *ler* Hadde alarmen på 08:30 eg, ja for eg skulle jo opp å freshe stua i kjent januar stil! Våknet halv 11 eg...ja og mobilen lå eg opp på og klokka var tom for strøm så da var det ingenting som ristet meg våken for å si det sånn!

Bare for at eg ikkje skulle ombestemme meg og utsette ryddingen fikk eg bare alle boksene ut av boden jo før jo heller! Ja for som dette får det nå i allefall ikkje stå kan du si….Ble litt sur da eg våknet så sent, tenkte Fuck IT, men så tok eg meg en liten bloggrunde og første bloggen eg åpnet fikk spiriten tilbake!! Nå er det snart vår gitt!

Vanligvis rydder eg bort alt mens Nyttårskonserten er på tv – Fantastisk musikk å rydde til! Ble ganske irriteret….klikket meg akkurat inn på tv nå…Nyttårskonserten startet jo 11:15 i år!?!?! WHY!?? Ingen har sendt ut varsel på det?? Den starter jo alltid kl 12:15?? På alle andre kanaler er det en knapp om eg vil velge å se der og da eller om eg vil starte fra starten av programmet – Funker ikkje det på NrK TV??

 

 

 

 

Men ok, eg startet å “rydde” litt i går: Fikk vasket alle julepysjen for de pakker eg jo ned med julepynten. Veldig greit for da er de klar til bruk i slutten av november 🙂 + at de slipper å ta opp plass i skuffene.

 

 

 

 

Når alle julepynten er tilbake i boksene sine må eg jo rydde boden!! Sett sånn et makkverk!?!? Nytter ikkje vettu når alt som skal kastes/settes i garasjen havner inn her på veien ut…Å nei, det er ikkje meg! *irritert*

 

 

 

 

Sånn så boden ut i fjor 1.januar….ergo burde jo boden nå vært tom når alle boksene står i stua, ikkje sant?!?! *mannfolk* Så ja, eg har litt av en jobb foran meg i dag. Målet er at stua i allefall skal være tilbake til normal…Håper eg!

 

 

 

 

Et lite glimt fra i går, eg står aldri ute på terrassen fordi “noen” alltid står med sånne digre batteri mellom blokken og garasjen og det smeller så insane! (Kan høres på snapchat, syns det er veldig ubehagelig) Anyway, ble stående i vinduet og plutselig begynte det å komme noen enorme raketter i horrisonten! Det kom hjerter og noe som lignet flagg! Stjerner, prikker, striper i en haug av forskjellige farger! Du se jo hvor enorme de er i forhold til de normale rakettene som bare ble små fiser i forskjell! Vanvittig flott!

 

 

 

 

Her ser du julas STØRSTE lureri!! Like før jul kjøpte eg hjem noe mer fuglemat. Fant noe svære “kolbe“lignende med fett og nøtter som visst nok skulle vare lenge….Hæ? Det er jo søren meg kun ei svær kongle som er dyppet i fett…?? For noge tull, ble jo oppspist på et blunk! Kunne fått sååå mye annen fuglemat for 70 kr!! Ikkje det?

 

Ok, da får eg svelge ned resten av kaffien og komme i gang!
Ha en flott dag du også!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Godt nytt år! Den kongla vart eg og lurt av, nesten så eg hadde lyst til å levere den inn. Smører den inn med peanøttsmør for fuglar med jamne mellomrom…..så den er framleis i bruk.

    2. På min nye TV så kan jeg velge å se direkte eller fra begynnelsen på NRK i allefall.

Siste innlegg